دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور افکار و آثار ایرج کریمی در پردیس چارسو

برنامه مرور افکار و آثار نوشتاری و سینمایی ایرج کریمی با عنوان «خِرَد٬ تغزل و مرگ» در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.
کد خبر : 38887

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی پردیس چارسو، در این برنامه که جمعه 27 شهریور از ساعت 20 در سالن شماره 2 این مجموعه برگزار می‌شود، بخش هایی از مقالات، کتاب ها، فیلم های محبوب و ساخته های این منتقد و فیلمساز فقید نمایش و بازخوانی می‌شود.


در این برنامه که به قصد شناخت و درک اندیشه ها و آثار زنده‌یاد ایرج کریمی برپا می شود٬ امیر پوریا منتقد و مدرس سینما که همواره خود را متأثر از نگرش و تفکر ایرج کریمی می داند٬ شکلی تجربه نشده از برگزاری یادبود را ارائه خواهد داد.


در این برنامه گرایش های مختلف فکری و سلیقه ای و تحلیلی ایرج‌کریمی با ذکر و بازخوانی نمونه های مشخص و نمایش قسمت هایی از فیلم های محبوب او و همچنین ساخته های خودش٬ معرفی و بررسی خواهد شد و کوشش می شود وجوه دیگر او در زمینه هایی چون ادبیات٬ موسیقی و هنرهای تجسمی نیز معرفی شود.


همچنین در این جلسه٬ بخش هایی از نوشته های پرشمار ایرج‌کریمی درباره بازیگری مطرح‌ و با نمایش سکانس هایی از فیلم های مورد اشاره او٬ تکمیل خواهد شد.


علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند جمعه ۲۷ شهریور از ساعت 20 به سالن شماره 2 پردیس سینمایی چارسو به نشانی خیابان جمهوری، بعد از تقاطع حافظ، بازار چارسو، طبقه هفتم مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته