دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر/

تشکیل کمیته برنامه‌های استراتژیک حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل کمیته برنامه‌های استراتژیک با توجه به راهبردها و برنامه‌های عملیاتی این حوزه خبر داد.
کد خبر : 38885

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدعلی ابطحی بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته برنامه‌های استراتژیک تدوین آن برای سال‌های آتی و نیز بررسی و ارزیابی میزان تطبیق برنامه‌های عملیاتی مراکز با اقدامات صورت گرفته خواهد بود.


وی تصریح کرد: کمیته برنامه استراتژیک در هفته اول مهرماه آغاز به کار می‌کند و برنامه‌های عملیاتی مختلف این حوزه به صورت منظم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و نواقص احتمالی برطرف می‌شود.
وی افزود: این کمیته به صورت منظم برگزار و در صورتی که اجرای برنامه‌ای با مشکلی مواجه شود، مورد بررسی قرار گرفته و راه‌حلی برای آن پیشنهاد داده می‌شود.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از نتایج حاصله این بررسی‌ها، در برنامه عملیاتی جدید (در سال 95) استفاده می‌شود.


موافقت با 22 پرونده نقل و انتقالات و ماموریت آموزشی اعضاء هیات علمی در شورای جذب بورس علوم پزشکی دانشگاه آزاد


در جلسه شورای جذب بورس علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور اعضا برگزار شد، پرونده‌های نقل و انتقالات اعضاء هیات علمی و ماموریت های آموزشی هیات علمی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه با یازده مورد پرونده نقل و انتقالات اعضاء هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی موافقت شد.
همچنین با یازده مورد ماموریت آموزشی اعضاء هیات علمی موافقت برای ادامه تحصیل در مقطع دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی موافقت به عمل آمد.
نتایج این جلسه در مورد ماموریت آموزشی و بورسیه‌ها به واحدها و در مورد نقل و انتقالات اعضاء هیات علمی به واحدهای مبدا و مقصد اعلام می شود.


«تنوع‌سازی شیوه‌های پذیرش در واحدهای دانشجو بین‌الملل و برون مرزی» در رشته‌های علوم پزشکی


سومین جلسه «گسترش رشته‌های علوم پزشکی در واحدهای بین‌الملل و برون مرزی» در راستای تنوع‌سازی پذیرش دانشجوی بین‌الملل و برون مرزی در حوزه علوم پزشکی با حضور دکتر ابطحی معاون علوم پزشکی، دکتر احسان میرزاده رئیس بازرسی اداره استان‌ها، دکتر ادهمی مقدم رئیس مرکز توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان، دکتر بگلو مدیر کل توسعه منابع سلامت، دکتر ابراهیمی مدیر کل واحدهای بین‌الملل و برون مرزی، دکتر ذاکر مشاور اجرائی ریاست دانشگاه، دکتر شهریاری رئیس واحد امارات، دکتر حراجی رئیس واحد دندانپزشکی تهران، و دکتر شریف نیا رئیس واحد کیش در سازمان مرکزی برگزار شد.


در این نشست، پتانسیل‌ها و نحوه تعامل واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی داخل و خارج از کشور از جمله واحد امارات با واحدهای دارای رشته‌های علوم پزشکی از جمله و واحد دندانپزشکی و داروسازی تهران در زمینه جذب دانشجویان خارجی علوم پزشکی بررسی شد.
در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان بخش‌های ذیربط دانشگاه تشکیل و ضوابط و مقررات موجود در این زمینه را بررسی و پیش نویس شیوه نامه اجرایی مربوطه را برای تصویب در شورا ارائه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته