دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 21:36
هفته ششم لیگ برتر

صعود استقلال به رده دوم جدول / تساوی بازی بزرگ هفته در نصف جهان

هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز با پیروزی استقلال و تساوی بازی بزرگ هفته در اصفهان پیگیری شد.
کد خبر : 38856

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،روز دوم از هفته ششم رقابت های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری 5 بازی در شهر های مختلف دنبال شد. در تبریز تیم فوتبال استقلال موفق شد با دو گل گسترش فولاد را شکست دهد.سجاد شهباز‌زاده در دقیقه ۲۵ و محسن کریمی در دقیقه ۶۵ برای استقلال گلزنی کردنداستقلال با این برد 12 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و در یک قدمی صدر جدول ایستاد. گسترش فولاد تبریز هم با 8 امتیاز در رده چهارم است.


دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت .


سپاهان با این تساوی خانگی ۱۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد. تیم تراکتورسازی نیز با یک امتیاز خارج از خانه جمع امتیازت خود را عدد ۷ رساند.


در دیگر بازی امروز تیم راه‌آهن تهران پذیرای ملوان بندرانزلی بود که در دقیقه ۶۳ آرش افشین موفق شد گل برتری ملوان را به ثمر برساند.


تیم‌های فولاد و ذوب آهن اصفهان نیز در اهواز آغاز شد که در نهایت تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر برابر حریفش به برتری برسد.گل‌های تیم ذوب‌آهن را در این مسابقه هادی محمدی (۲۸)، محمد نژادمهدی (۳۶) و مهرداد قنبری (۷۳) به ثمر رساندند.شاگردان گل محمدی با این نتیجه ۱۰ امتیازی شدند و با چهار پله صعود جای ملوان را در رده چهارم جدول گرفتند. فولاد هم با ۳ امتیاز از قعر جدول تکان نخورد تا وضعیت بحرانی این تیم ادامه داشته باشد.


همچنین دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و سیاه‌جامگان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پدیده خاتمه یافت.تک گل این دیدار را مهدی خیری در دقیقه 18 به ثمر رساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته