دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 17:17
با حضور مردم ولایتمدار استان ایلام

پیکر دو دانشجوی شهید در ایلام تشییع شد/ حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم تشییع پیکر پاک دانشجویان شهید حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار ایلام، مسئولان استانی ، جامعه دانشگاهی استان ایلام و... با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر : 38838

به گزارش خبرنگار آنا، پیکر پاک این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که اخیرا در منطقه سلیمانیه عراق تفحص شده‌اند، پس از انجام آزمایش‌های پزشکی شناسایی و به استان شهید پرور ایلام انتقال و با استقبال بی نظیر مردم ایلام تشییع و در مزار شهدای گمنام شهر ایلام و گلزار شهدای روستای زنجیره علیاء از توابع شهرستان چرداول خاکسپاری شدند.


دکتر شهریار عباسی رئیس واحد ایلام، معاونان، مدیران، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز همراه با مردم ولایتمدار ایلام در این مراسم شرکت کردند.


رئیس واحد ایلام در حاشیه این مراسم گفت: امنیت، آسایش، استقلال و آزادی کشور مدیون و مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.


عباسی بیان کرد: شهداء چراغ راه آینده هستند و باید بیش از بیش دانشجویان با رشادت ها و پایمردی آنان آشنا شوند.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در خط آرمان‌های بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری گام بر داشته است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دهنده راه شهدا هستند.


وی تصریح کرد: یکی از وظایف دانشگاه‌های کشور تبیین و تشریح رشادت ها و پایمردنی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید به‌‌ویژه دانشجویان است که در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی با ارایه درس " آشنایی با مبانی دفاع مقدس " گام مهمی برداشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته