دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 14:50
سرپرست واحد بابل:

شهریه‌ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کمتر از هزینه سرانه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: شهریه‌های دریافتی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به طور میانگین چندین برابر کمتر از هزینه سرانه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی است که از بودجه عمومی دولت تامین می‌شود.
کد خبر : 38788

دکتر حسن قلی‌پور در حاشیه بازدید از حوزه‌های ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال همه کارکنان و مسئولان اجرایی با نظم و ترتیب خاص در حال انجام وظیفه اند و خوشبختانه واحد بابل توانست با سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی همگام بوده و در جذب دانشجو بدون کنکور موفق عمل کند.


وی گفت: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیر انتفاعی جهان و از مهمترین دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی است که در اردیبهشت ماه سال 1361 با کمک مالی و حمایت بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز به کار کرد. در طول 33 سال تلاش، کوشش و فعالیت ارزنده خویش در عرصه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی توانست خدمات ارزشمند و مهمی به نظام آموزش عالی کشور کند.








قلی پور: حرف ما شعار نیست در دوران خدمت و فعالیت در دانشگاه آزاد مشکلات زیادی کشیدیم به لطف خداوند متعال با ایستادگی و همت بلند تا به امروز یکی از مهمترین رمز موفقیت دانشگاه آزاد بود که بدست آوردیم

قلی‌پور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه غیرانتفاعی عام‌المنفعه بوده و از هیچگونه بودجه دولتی برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمی‌کند.


وی با بیان گوشه‌ای از خاطرات دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: حرف ما شعار نیست؛ در دوران خدمت و فعالیت در دانشگاه آزاد مشکلات زیادی کشیدیم و لطف خداوند متعال با ایستادگی و همت بلند، تا به امروز یکی از مهمترین رموز موفقیت دانشگاه آزاد بود که به دست آوردیم.


قلی پور به منظور بررسی عملکرد عوامل اجرایی ثبت‌نام گفت: تمام پرسنل نهایت همکاری را با دانشجویان جدیدالورود و همراهان آنها داشته و راهنمایی لازم برای ثبت‌نام و کارهای آموزشی انجام می‌دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تأکید کرد: مهم‌ترین رویکرد این دانشگاه با توجه به سیاست ریاست عالی دانشگاه مبنی بر تامین 16درصد درآمد‌ها از منابع غیرشهریه دانشجویی، به خواست خداوند محقق خواهد شد، ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش و درآمدزایی را در دانشگاه ایجاد خواهیم کرد.


وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری کارکنان، استادان و رفع کمبود و نواقص احتمالی بتوانیم برای جذب دانشجو و رساندن این واحد دانشگاهی به جایگاه اصلی خود گام‌های موثرتری برداریم.


این مسئول پس از بازدید از حوزه ثبت نام دانشگاه نحوه انجام این کار را مثبت ارزیابی کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در پایان از معاونت آموزشی و مدیران آنان، معاونت دانشجویی و سایر معاونان و همکارانی که در انجام این فرایند فعالیت داشته‌اند به ویژه روابط عمومی و حراست دانشگاه قدردانی و تشکر کرد.


اکنون سایت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در کیلومتر 3 اتوبان بابل – قائم‌شهر با همه امکانات مدرن آزمایشگاهی، کمک خدمات رفاهی، آموزشی، سالن‌های آمفی تئأتر، سالن ورزشی چند منظوره استقرار داشته، دارای325000 مترمربع زمین، 85200 متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی، 126 رشته آموزشی، 7550دانشجو، 129 نفر اعضای هیأت علمی تمام وقت مشغول انجام وظیفه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته