دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 16:42

افزایش 250 هزار مسافر در خطوط مترو با ورود قطارهای جدید

با ورود 73 واگن مسافری جدید 250 هزار مسافر به ظرفیت ناوگان حمل ونقل مترو تهران اضافه شد.
کد خبر : 38780

به گزارش گروه اجتماعی آنا، علی عبدالله‌پور از ورود 10 رام قطارجدید به ناوگان متروی تهران خبر داد و گفت: این قطارها با توجه به ظرفیت مسافر به خطوط مترو افزوده خواهد شد.


وی با بیان اینکه آیین بهره‌برداری رسمی از قطارهای جدید امروز با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران اجرایی و شهری استان تهران برگزار شد، افزود: 73 واگن در این مراسم افتتاح و در اختیار شرکت بهره‌برداری مترو تهران قرار گرفت.


معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه این واگن‌های جدید روزانه ظرفیت جابه‌جایی 250 هزار مسافر در خطوط مختلف شبکه مترو تهران را دارند، اذعان کرد: با توجه به اینکه اکنون در وضعیت حداکثری سرفاصله حرکت قطارها هستیم با افزوده شدن این قطارها کاهش سرفاصله حرکت نخواهیم داشت.


وی همچنین تصریح کرد: این قطارها با توجه به ظرفیت مسافر به خطوط مترو اضافه می‌شود و در زمان پیک مسافر نیز برای حرکت‌های فوق‌العاده اعزام می‌شوند.


به گفته جانشین مدیرعامل در امور فنی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، بهره‌برداری از ایستگاه‌های خط سه شبکه مترو تهران نیز گامی موثر در زمینه کاهش ترافیک پایتخت و تسهیل در تردد مسافران در آستانه سال تحصیلی جدید خواهد بود.









انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته