دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 13:29

مرگ سه زائر مفقود شده ایرانی تایید شد/ جمع جانباختگان ایرانی حادثه مکه به 11 رسید

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تحقیقات به عمل آمده در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد مصدومین حادثه عصر جمعه گذشته متأسفانه مطلع شدیم سه بانوی زائر ایرانی مفقودی حادثه، جزو جان باختگان این حادثه هستند.
کد خبر : 38761

به گزارش گروه اجتماعی آنا، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به اطلاعات دریافت شده از خانواده و هم کاروانی‌های زائران مفقودی با توجه به اینکه این سه زائر ایرانی در زمان حادثه در محل اصلی سقوط جرثقیل حضور داشتند به نظر می ‌رسید این سه زائر از آسیب‌دیدگان بسیار جدی این حادثه هستند.


به دنبال اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی مفقودین و تعیین هویت اجساد پیدا شده، شناسایی این اجساد توسط خانواده و نزدیکان آنان صورت گرفت.


خانم مریم آل طه بناب از کاروان 11266 استان آذربایجان شرقی، خانم فاطمه دامغانی از کاروان 22124 استان سمنان و همچنین خانم کبری بیگم غفوری از کاروان 22124 استان سمنان سه بانوی زائر ایرانی هستند که در پی حادثه روز جمعه مسجد الحرام جان باختند.


با قطعی شدن خبر فوت این سه بانوی ایرانی تعداد کشته‌شدگان ایرانی حادثه عصر جمعه مکه مکرمه براساس آمار قطعی 390 کاروان ایرانی مستقر در مکه مکرمه به 11 نفر افزایش یافت.


گفتنی است؛ از مجموع 7 زائر ایرانی حادثه مکه مکرمه بستری در بیمارستان‌های مکه 4 نفر آنان مرخص شده و 3 زائر عزیز دیگر روند درمانشان ادامه دارد و حال عمومی آنان رضایت‌بخش است.


بر اساس این گزارش، در پی توفان شدید عصر روز جمعه در مکه مکرمه و سقوط یک جرثقیل در صحن مسجدالحرام متاسفانه 11 زائر ایرانی فوت و 32 زائر ایرانی مجروح شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته