دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 13:37
معاون اجرایی ریاست جمهوری:

با آغاز دولت یازدهم 70 هزار پروژه عمرانی نیمه‌کاره مانده بود

معاون اجرایی ریاست جمهوری با بیان اینکه در آغاز دولت یازدهم بیش از 70 هزار پروژه عمرانی نیمه‌کاره مانده بود، گفت: امروز با همت ستاد بنیاد برکت طرح‌های فراوانی در مناطق محروم افتتاح شده و در واقع این ستاد فعالیت‌های اقتصاد پایداری را ایجاد کرده است.
کد خبر : 38754

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد شریعتمداری معاون اجرایی ریاست جمهوری در مراسم افتتاح 140 مدرسه بنیاد برکت با بیان اینکه در شروع فعالیت دولت یازدهم با حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره روبرو بودیم، اظهار کرد: در آغاز فعالیت ما بیش از 70 هزار پروژه نیمه کاره در دست بود که برای به اتمام رساندن آن به 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم.


وی افزود: هنوز هم نیازمندی‌های فراوانی دیده می‌شود و این موضوع با جلب مشارکت‌های نهادهای بومی غیر دولتی، بنیاد مستضعفان، نهاد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همچنین تعاونی‌ها امکان‌پذیر است.


شریعتمداری با بیان اینکه ما به دنبال توسعه فعالیت‌های عمرانی در کشور هستیم، اضافه کرد: تا به امروز رئیس جمهوری به 22 استان کشور سفر کرده‌اند و تلاش شده تا مشکلات عمرانی در کشور برطرف شود. البته این بنیاد نیز فعالیت‌های زیادی را در این خصوص انجام داده است.


معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز به واسطه بنیاد برکت 140 مدرسه با ابعاد مختلف در سرتاسر کشور افتتاح می‌شود، عنوان کرد: این ستاد طرح‌های فراوانی را با توانمند سازی مردم در مناطق محروم به افتتاح رسانده است و در واقع توانسته فعالیت‌های اقتصادی پایداری را در مناطق محروم ایجاد کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته