دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 13:38
در گفت‌وگو با آنا

قنبرپور: بازیکنان پرسپولیس با غیرت خود سایپا را شکست می‌دهند/ طارمی آقای گلی لیگ را می‌خواهد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس اعتراضی به مشکلات مالی ندارند و دستورات برانکو را بدون هیچ اعتراضی انجام می‌دهند.
کد خبر : 38723

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد دیدار فردای پرسپولیس مقابل سایپا گفت: «با تیمی بازی داریم که در سال‌های اخیر همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب، منضبط و با برنامه بازی کرده است. این تیم هیچ گاه به ضد فوتبال روی نمی‌آورد و با ارائه بازی هجومی سعی می‌کند حریفانش را شکست دهد. از طرف دیگر بازیکنان ما با غیرت و تعصب مثال زدنی که از خود نشان داده‌اند مقابل هیچ حریفی کم فروشی نخواهند کرد. آنها آگاهی خوبی نسبت به مسئولیت‌شان مقابل هوارادان و نام پرسپولیس دارند.»


وی ادامه داد: «ما بعد از پیروزی برابر پیکان ریکاوری فیزیکی و ذهنی بسیار خوبی انجام دادیم و پس از آن تمرینات را هدفمند و اصولی دنبال کردیم. فردا یک بازی خوب و با صبر و حوصله را انجام خواهیم داد بازی که فضای حرکتی بازیکنان سایپا را محدود کند و در نهایت به شکست آنها بیانجامد. در این میان نقش هواداران ما بسیار مهم است؛ آنها در بدترین شرایط ما را تنها نگذاشتند و یقین دارم که مقابل سایپا نیز هواداران همچون گذشته از ما حمایت می‌کنند. این حمایت از بچه‌ها نیروی مضاعفی به ساق‌های آنها می‌دهد تا ضمن ارائه یک بازی تماشاگرپسند 3 امتیاز بازی را نیز به دست آورند.»








در حالی که طارمی سال دوم حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند و موفقیت‌هایی از جمله پدیده لیگ چهاردهم را به دست آورده اما تغییری در شخصیت این بازیکن ایجاد نشده و حتی افتاده‌تر هم شده است

مربی پرسپولیس با اشاره به این موضوع که فوتبال بازی کردن سایپا و رو نیاوردن این تیم به ضد فوتبال بازی را جذاب‌تر خواهد کرد، عنوان کرد: «بسته بازی نکردن شاگردان مجید جلالی به تیم ما نیز کمک می‌کند. شیوه بازی پرسپولیس هجومی است و اگر تیمی دفاعی بازی کند مانع لذت بردن تماشاگران از یک فوتبال زیبا می شود. قطعا در جلسه تئوری پیش از بازی شرح وظایف هر بازیکن توسط سرمربی تیم مشخص می شود تا بتوانیم پیروزی خوبی را برابر حریف به دست آوریم.»


وی افزود:« البته بازی برابر تیمی که مثل خودمان به بازی هجومی علاقه دارد، دشوار است. سایپا تیم زهرداری است و بازیکنان تیم در شرح وظیفه‌ای که دارند، موظف به ارائه بازی هستند که مانع به گل رسیدن حریف شود. ما باید در طول 90 دقیقه به نحوی بازی کنیم که تیم مقابل نتواند ما را جلوی هواداران‌مان مغلوب کند.»


قنبرپور در مورد مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس که هنوز برطرف نشده است، تصریح کرد: «بچه‌های ما اینقدر خوب و منطقی با این موضوع کنار آمده‌اند که جا دارد از آنها تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها با تمام مسائل و مشکلات عدیده‌ای باشگاه کنار آمده‌اند و وقتی به آنها اعلام شد که مدیریت باشگاه و وزارت ورزش ظرف 15 روز آینده این مشکلات را برطرف می‌کنند، بدون کوچکترین اعتراضی تمام تمرکزشان را به خوب تمرین کردن و ارائه بازی‌های زیبا طبق دستور‌های برانکو ایوانکوویچ معطوف کرده‌اند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.»


وی درباره توجه بیش از حد به مهدی طارمی که ممکن است باعث ناراحتی دیگر بازیکنان زحمتکش پرسپولیس شود، اظهار داشت: «قبل از اینکه بخواهم به بازی فنی مهدی اشاره کنم باید بگویم که او از لحاظ اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. در حالی که سال دوم حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند و موفقیت‌هایی از جمله پدیده لیگ چهاردهم را به دست آورده اما تغییری در شخصیت این بازیکن ایجاد نشده و حتی افتاده‌تر هم شده است. چنین رفتاری از یک بازیکن حرفه‌ای برمی‌آید.»


مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «طارمی در این مدت از لحاظ فنی هم پیشرفت زیادی داشته و با ادامه این روند می‌تواند به یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران تبدیل شود. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد همدلی و یک زبان بودن تیم ماست. مسلما دیگر بازیکنان تیم هم برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و کسی نمی‌تواند منکر آن شود اما موفقیت تیم مهم‌تر از نان هر بازیکنی است. موضوعی که خود مهدی طارمی چند بازی به آن اشاره کرده است.»


قنبرپور افزود: «چند گلی که طارمی برای پرسپولیس زده باعث شده تا او بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و دیگر بازیکنان تیم در تلاش هستند تا او بتواند آقای گل لیگ چهاردهم شود. موضوعی که باعث خوشحالی هواداران و تمامی بازیکنان تیم خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته