دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 12:32
در واحد یزد

نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود عضو ستاد شاهد و ایثارگر در ترم اول امکان‌پذیر شد

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: دانشجویان جدیدالورود پذیرفته شده در آزمون دانشگاه می‌توانند بدون مراجعه به واحد مبدا و با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خود نسبت به ثبت تقاضای انتقال خود اقدام کنند.
کد خبر : 38717

سید حسین فرمی‌باف با اعلام آمادگی این ستاد برای خدمت هر چه بیشتر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانشگاه در این باره به خبرنگار آنا گفت: با تدابیر خوبی که در سال تحصیلی جدید اندیشیده شده، دانشجویان این ستاد می‌توانند بدون مراجعه به واحد پذیرفته شده و فقط با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثار گران شهر خود نسبت به ثبت تقاضای نقل و انتقال اقدام کنند و ظرف مدت کمی با پیگیری و انجام امور اداری که توسط امور ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه و معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه صورت می‌پذیرد، دانشجوی جدیدالورود به واحد مورد درخواست خود انتقال خواهد یافت.


فرمی‌باف در مورد امکانات ستاد شاهد و ایثارگر واحد یزد گفت: دانشجویان عضو این ستاد می‌توانند از خدمات کلاس‌های تقویت بنیه علمی، مشاوره و تشویق ممتازی، فعالیت‌های اردویی و مسابقات فرهنگی ورزشی بهره‌مند شوند.


مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد تعداد دانشجویان عضو این ستاد را بالغ بر 1300 نفر عنوان کرد و افزود: بیش از 80 درصد از این عزیزان در مقاطع ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.


وی از گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در آبان امسال خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته