دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 11:08
اطلاعیه کمیته مرکزی «ساها»

امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی واحدهای دانشگاهی در پورتال ساها فراهم شد

کمیته مرکزی سامانه آزمایشگاه‌های همکار دانشگاه آزاد اسلامی«ساها» در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی قابل ارایه از سوی واحدهای دانشگاهی در پورتال ساها فراهم شد.
کد خبر : 38711

به گزارش خبرنگار آنا در این اطلاعیه با تاکید بر اهمیت موضوع آمده است: با توجه به ظرفیت‌های عظیم تجهیزاتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و درخواست بسیاری از واحدهای دانشگاهی مبنی بر امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی قابل ارایه به وسیله خود واحدها در پورتال ساها، به آگاهی می‌رساند امکان ثبت خدمات آزمایشگاهی قابل ارایه از سوی واحدهای دانشگاهی در پورتال ساها فراهم شده است.


در ادامه اطلاعیه تاکید شده است: مسئولان آزمایشگاه‌ها می‌توانند خدمات قابل ارایه خود را به همراه تعرفه از طریق پورتال ثبت کنند؛ بدیهی است تعرفه‌های ثبت شده به صورت پیشنهاد است که پس از بررسی در کمیته ساماندهی خدمات آزمایشگاهی و تایید نهایی به لیست خدمات آزمایشگاهی قابل ثبت از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی افزوده می‌شود.


معاونان پژوهش و فناوری و مسئولان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی تماس بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اطلاعیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته