دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 12:09

سرخو خبر داد: ایجاد جاده سلامتی در پارک شهر/ بهتر است حصارهای پارک شهر برداشته شود

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: یکی از ویژگی‌های خوب پارک شهر مسطح بودن آن است که بر همین اساس می‌توان در آن جاده سلامتی یا مسیر پیاده‌روی خوبی ایجاد کرد.
کد خبر : 38710

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن سرخو در جریان صدو هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه پارک شهر از پارک‌های قدیمی و وسیع شهر تهران است، گفت: توجه به این پارک می‌تواند موجب رضایت شهروندان شود.


وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی برای این پارک انجام شده اما متاسفانه حصاری که به دور پارک شهر کشیدند زیبنده آن نیست و دسترسی به این پارک را برای عموم مردم محدود کرده است.


این عضو شورای چهارم ادامه داد: بر همین اساس درخواست دارم که کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر با همکاری دو معاونت خدمات شهری و شهرسازی شهرداری تهران طرح جامعی برای پارک شهر تهیه کنند.


وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های خوب این پارک مسطح بودنش است که می‌توان در آن جاده سلامتی یا مسیر پیاده‌روی خوبی ایجاد کرد.


عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در تذکر دیگری گفت: چند ماه قبل درخواستی داده بودم که لیست املاک واگذار شده شهرداری در سال 91 را اعلام کنند و به عنوان یک عضو شورای شهر حق دانستن آن را داشتم.


وی افزود: اما متاسفانه شهرداری در پاسخ به من گفت که این اطلاعات را برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر فرستاده است که این برای من قابل قبول نیست.


عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران از مهدی چمران رئیس شورای شهر خواست تا این موضوع را پیگیری کرده و تاکید کرد: در صورتی که باز هم جواب نگرفتم به بنده اعلام کنید تا در صورت لزوم موضوع را در قالب سئوال در صحن علنی شورای شهر مطرح کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته