دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 11:26
در دومین نشست کمیته استانی سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) استان گلستان؛

کتابچه ارائه خدمات آزمایشگاهی واحد گرگان رونمایی شد

کتابچه ارائه خدمات آزمایشگاهی واحد گرگان در دومین نشست کمیته استانی سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) استان گلستان با حضور رئیس واحد گرگان و اعضای کمیته استانی ساها رونمایی شد.
کد خبر : 38705

به گزارش خبرنگار آنا از گرگان، دکتر آرین ساطعی در این نشست با توجه به حمایت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تاکید دکتر میرزاده در خصوص پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه و کمک به رفع مشکلات کشور اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) فرصتی مناسب برای سهیم شدن همه واحدهای دانشگاهی در چرخه عظیم اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و دبیر هیأت امنای استان گلستان تصریح کرد: مهمترین بستر برای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها توسعه اقتصاد دانش‌بنیان با هدف تولید کار و ثروت از ظرفیت‌های موجود در واحدهای دانشگاهی بوده و در این زمینه توسعه و بهره‌گیری از شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاهی در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و صنعت به عنوان گامی مهم و موثر در دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید است.


ساطعی با توجه به رونمایی از کتابچه ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، افزود: واحدهای دانشگاهی استان در اقدامی مشترک به منظور تسریع در به نتیجه رسیدن طرح ساها در استان گلستان ضرورت دارد علاوه بر کاهش بوروکراسی در بخش های اداری و مالی در خصوص فعالیت های ساها، نسبت به طراحی سایت با توجه به ضرورت بازارایابی مناسب و ارایه خدمات اقدام کنند.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: بهره گیری از توان روابط عمومی‌ها و دفاتر ارتباط با صنعت و جامعه برای معرفی خدمات آزمایشگاهی در بازار هدف و استفاده بهینه از توان علمی و عملی اعضای هیات علمی به منظور ارایه خدمات به بهترین شکل مورد تاکید است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته