دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 11:32
در گفت‌وگو با آنا

پیام صادقیان: در امارات جشن صعود می‌گیریم/ برای پیروزی مقابل الاهلی به آب و آتش نمی‌زنیم

هافبک نفت تهران گفت : انجام یک بازی منطقی و عاقلانه برابر تیم حرفه‌ای الاهلی بهترین نوع بازی است.
کد خبر : 38698

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پیام صادقیان هنوز نتوانسته انتظارات را آنچنان که باید و شاید در تیم نفت برآورده سازد. او که با کش‌و قوس‌های فراوان به نفت پیوست، امیدوار بود که در این تیم بی حاشیه به روزهای اوج خودش برگردد ولی تا اینجای فصل در رسیدن به هدف خود ناکام بود. حالا با توجه به شکست دور از انتظار نفت تهران در بازی رفت جام باشگاه‌های آسیا نگاه‌ها به سوی صادقیان و چند بازیکن دیگر است تا بتوانند نماینده ایران را به جمع 4 تیم برتر مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.


*با توجه به شکست دور رفت کار سختی در خانه حریف برای صعود به دور بعدی بازی‌ها دارید؟


-بله، این بازی خیلی سخت و مهم است. متاسفانه در بازی رفت نتوانستیم از امتیاز میزبانی که داشتیم استفاده کنیم و برای صعود به دور بعد کار دشواری داریم. با این حال آن باخت را فراموش کردیم و با تمرینات بسیار خوبی که در این مدت انجام دادیم، آماده برگزاری بازی بسیار خوبی برابر الاهلی امارات هستیم تا به هدف اصلی‌مان که گرفتن جشن صعود در خانه حریف است، برسیم. البته برای تحقق این هدف کار بسیار دشواری پیش‌رو داریم.


* 90 دقیقه مقابل الاهلی بازی کردید و با توجه به شناختی که از این تیم به دست آوردید می توان به موفقیت نفت در بازی برگشت امیدوار بود.


- با توجه به بردی که تیم الاهلی در بازی رفت به دست آورد قطعا دفاعی بازی خواهد کرد و به دنبال این است که با استفاده از ضد حملات دروازه ما را باز کند، چون یک گل در بازی رفت جلو افتاده و نیازی به این نمی‌بیند برای پیروز شدن خودش را به زحمت بیاندازد و بی احتیاط بازی کند. ما هم به رغم اینکه نیاز به پیروز شدن داریم اما برای رسیدن به گل به هر دری نمی زنیم. نباید در بازی با تیم حرفه‌ای الاهلی که قطعا تمرینات ویژه‌ای را برای استفاده از ضدحمله انجام داده به آب و آتش بزنیم.


* مربیان چه شیوه‌ای را برای این بازی در نظر گرفته‌اند؟


- تا آنجایی که من می‌دانم قرار است با تفکر بازی کنیم. انجام یک بازی منطقی و عاقلانه برابر تیم حرفه‌ای الاهلی بهترین نوع بازی است. مسلما با توجه به شکست دور رفت ما در این بازی باید یک گل بزنیم تا همه چیز مساوی و شرایط عادی شود. پس هدف اول ما زدن یک گل در آنجاست. وقتی به این گل برسیم آن وقت رسیدن به گل‌های بعدی آسان‌تر است. ما فیلم بازی رفت را به دقت دیده‌ایم و متوجه شده‌ایم به آنها می‌توان به سادگی گا زد و فقط باید دقت‌مان را بالا ببریم.


* چقدر به گلزنی در این دیدار فکر کرده‌ای؟


- هدف من کمک به موفقیت تیمم است. گلزنی در مرحله بعدی قرار دارد. باید بتوانم در جریان بازی به نفع تیمم بازی کنم. این موضوع می‌تواند گلزنی، دادن پاس گل، ایجاد موقعیت گل و یا ممانعت از گلزنی تیم حریف است. مهم موثر بودنم برای نفت ایران است. امیدوارم به همراه دیگر بازیکنان تیم موفق شویم نماینده ایران را به دور بعدی مسابقات برسانیم. مطمئن باشید هر چه در توان داریم خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله بتوانیم در میان 4 تیم پایانی باشیم.


* در تمرین آخر تیم از ناحیه چشم مصدوم شدی، مشکلی برای بازی فردا نداری؟


- متاسفانه ضربه‌ای به چشمم خورد که باعث شد چند دقیقه‌ای نتوانم چیزی را ببینم اما با کمک کادر پزشکی تیم این مشکل حل شد و الحمدالله ناراحتی در این زمینه ندارم. سعی می‌کنم با توجه به شرایط خوبی که دارم فردا یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دهم تا در پایان بازی صعود کنیم و دور افتخار بزنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته