دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 11:18

برگزاری کارگاه دانش‌افزایی اساتید با موضوع تاریخ و تمدن اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

کارگاه دانش‌افزایی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با موضوع تاریخ و تمدن اسلامی در واحد سمنان برگزار شد.
کد خبر : 38694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ کارگاه دوروزه دانش‌افزایی استادان با هدف ارتقای سطح علمی، هم اندیشی و ایجاد وحدت رویه برای پاسخگویی به شبهات و سوالات مطرح شده بین استادان دانشگاه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این کارگاه 35 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی سمنان حضور دارند و از مباحث ارائه شده توسط دکتر مصیب عباسی عضو هیات علمی دانشگاه گلستان و مدرس این دوره بهره‌مند می‌شوند.


در آیین افتتاح این کارگاه نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با توجه به اهمیت آشنایی با تاریخ اسلام گفت: امروز شبهات زیادی از سوی دشمنان به اسلام وارد شده که یکی از این موضوعات پیرامون تاریخ تشیع و قدمت و زمان پیدایش آن است.


حجت‌الاسلام دکتر رضا کهساری ارتقای شخصیت اخلاقی، فرهنگی و معنوی اساتید را از اهداف برگزاری کارگاه عنوان کرد و افزود: با توجه به اهداف تمدن اسلامی، ارتقای تحلیل و فعالیت فرهنگی دانشجویان وپاسخ گویی به موضوعات مطرح شده جزو مهمترین اهداف برگزاری کارگاه محسوب می شود.


وی گفت: بدون شک برای پاسخ گویی به سوالات مطرح شده باید علم و آگاهی لازم را کسب کرده و با احاطه کامل به مباحث مطرح شده بتوان در برابر توطئه های طرح شده مقابله کرد.


آغاز این کارگاه با حضور شرکت کنندگان در مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه و نثار فاتحه به روان این عزیزان همراه بود.


کارگاه دانش افزایی اساتید به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان با همکاری معاونت آموزشی واحد سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته