دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 10:14

مهدی‌ تاج: انتشار مبلغ قراردادها قانونی بود/ بحث درباره فساد در فوتبال وجود دارد

رئیس سازمان لیگ گفت: برخلاف انتقادتی که می‌شود انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال منع قانونی ندارد.
کد خبر : 38691

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج ضمن بیان این مطلب گفت: «در سازمان لیگ تلاش کردیم بعضی قوانین بین المللی را در فوتبالمان پیاده کنیم به رغم اینکه می دانیم برایمان دردسر دارد ولی این قوانین در آینده به نفع فوتبالمان است. یکی از این قوانین انتشار قراردادهاست. می دانستیم که انتشار آن دردسر دارد و هزینه سنگینی به مجموعه ما می آورد ولی به هر حال عملی کردن آن چند خاصیت دارد. در جامعه ما بحث درباره فساد در فوتبال وجود دارد و ما گفتیم اولین گام برای شفاف سازی همین انتشار قراردادها است.»


رئیس سازمان لیگ درباره محرمانه بودن قراردادها، افزود: «ماده ۳۷ بودجه باشگاه ها می گوید که مفاد کلیه قرارداد بازیکنان مربیان و دیگر اعضا، شامل مبلغ و مدت زمان در سایت سازمان لیگ قابل انتشار است. درست است قراردادها محرمانه است ولی این محرمانه بودن تا جایی است که اینکه قوانین داخلی اجازه بدهد. »


مهدی تاج در ادامه درباره وضعیت جام حذفی فوتبال ایران و انتقادات مطرح شده درباره عدم حضور اکثر تیم های لیگ یکی در این رقابت‌ها گفت: «ما در حال سازمان‌دهی رقابت‌های حذفی هستیم و بنا داریم که فینال این رقابت ها را تک بازی و در شهر خرمشهر برگزار کنیم. فینال جام حذفی هم یا 28 یا 29 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود. با استاندار خوزستان صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و قرار است خرمشهر آماده دیدار فینال جام حذفی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب