دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 09:59
در گفت‌وگو با آنا

محمد قاضی: خوشحالم که مانع شکست تیمم شدم/ صبا در همه بازی‌ها به دنبال 3 امتیاز است

مهاجم صبای قم گفت: در دیدارهای بعدی گل‌های بیشتری را برای تیمم می‌زنم.
کد خبر : 38660

محمد قاضی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تساوی صبای قم در خانه استقلال خوزستان که با گل دقیقه 96 او به دست آمد، اظهار داشت: «یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود را انجام دادیم. متاسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و خیلی دیر به گل رسیدیم. شاید اگر کمی زودتر به گل مساوی می‌رسیدیم، می‌توانستیم با 3 امتیاز اهواز را ترک کنیم.»


وی افزود:«لطف خدا بود که موفق شدم در لحظات پایانی زننده گل مساوی باشم. این حداقل کاری بود که می‌توانستم برای تیمم انجام دهم. امیدوارم در بازی‌های بعدی با گل‌های بیشتری که می‌زنم، مهره موثرتری در صبا باشم.»


مهاجم صبای قم در مورد فرصت‌هایی که در این بازی از دست داد، بیان داشت:«من حداکثر سعی‌ام را می‌کنم تا هر توپی که گیرم می‌آید را تبدیل به گل کنم. در این میان تلاش مدافعان و دروازه‌بان حریف را نباید دست‌کم گرفت. در هر صورت آنها وظیفه دارند که مانع گلزنی مهاجم تیم حریف بشوند. در بازی دیروز هم در دو صحنه که از سد مدافعان گذشتم با درخشش دروازه‌بان استقلال خوزستان روبه‌رو شدم. او به غیر از خنثی کردن ضربات من در چند صحنه دیگر هم توپ‌های خوبی را گرفت و مانع پیروزی ما در این دیدار شد.»


قاضی در مورداینکه صبا از 6 بازی گذشته‌اش 4 تساوی گرفته و با این وضعیت در ادامه فصل شرایط خوبی در جدول نخواهد داشت، عنوان کرد:« مسلما ما برای از دست دادن 2 امتیاز در هر بازی وارد زمین نمی‌شویم. سطح بازی‌های تیم‌ها در این فصل خیلی به هم نزدیک شده و این کار ما را سخت می‌کند. ولی ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در هفته‌های بعد با پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم، رتبه بهتری در جدول رده‌بندی پیدا می‌کنیم.»


وی در مورد اینکه چرا این فصل در گلزنی عملکرد خوبی نداشته است، تصریح کرد: «زمانی که به صبا پیوستم زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده بود و فرصت نشد که تمامی بازیکنان با هم هماهنگ شوند. این موضوع باعث شد تا بازیکنان شناخت خوبی روی بازی همدیگر پیدا نکنند. تعطیلی که به خاطر بازی‌های تیم ملی به وجود آمد، فرصت مناسبی بود که با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شوم و دیدید که در اولین بازی که پس از تعطیلی لیگ انجام دادیم موفق به گلزنی شدم. مطمئن هستم در دیدارهای بعدی گل‌های بیشتری برای تیمم می‌زنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب