دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون هیأت عالی نظارت منطقه دوازده دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون هیأت عالی نظارت منطقه دوازده دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.
کد خبر : 38657

به گزارش خبرنگار آنا، علی‌محمد نوریان دبیر کل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر هادی پورجاوید را به عنوان معاون هیأت عالی نظارت منطقه دوازده این دانشگاه منصوب کرد.


وی با صدور حکمی خطاب به وی آورده است: نظر به تعهد و سوابق علمی و مدیریتی ارزنده جنابعالی بنا به پیشنهاد ریاست هیأت عالی نظارت منطقه دوازده(استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان)، شما را به سمت «معاون هیأت عالی نظارت منطقه دوازده» (پست شماره 373) منصوب می‌کنم.


امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از نیروهای آگاه، علمی و متعهد و یاری همکاران و شرح وظایف ابلاغی و تحت مدیریت ریاست هیأت عالی نظارت منطقه، قادر باشید وظایف خطیری را که در راستای نظارت بر امور دانشگاه های آن منطقه دارید به نحو مطلوب و مورد قبول و رضای درگاه ذات اقدس احدیت به مرحله اجرا برسانید.


رجاء واثق دارم که هیأت های عالی نظارت در منطقه چنانچه بخواهند منطبق بر آخرین روش‌ها و یافته‌های روز دنیا عمل کند باید به مسئله بهره گیری از نرم افزارهای پیشرفته و سامانه‌های نظارت بی‌درنگ، زنده و هوشمند تکیه کرده و موضوع هماهنگی و همسویی متقابل با رؤسا و مقامات دانشگاهی منطقه را با حفظ استقلال وظایف نظارتی در سرلوحه کار خود قرار دهند.


از خداوند متعال موفقیت جنابعالی و همکاران عزیز را مسئلت دارم.


به گزارش آنا، پیش از این دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی معاون وزیر علوم وتحقیقات و فناوری و رئیس مرکز هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم به عنوان رئیس هیات عالی نظارت منطقه دوازده دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته