دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 16:52
در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی

معاون دانشجویی فرهنگی واحد گرگان: تأمین خوابگاه برای دانشجویان دختر غیربومی برنامه‌ریزی شده است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین خوابگاه برای تمام متقاضیان دختر غیربومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان انجام شده است.
کد خبر : 38622

دکتر خسرو مزرعی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و بررسی آخرین وضعیت خوابگاه‌ها و پانسیون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین خوابگاه برای تمام متقاضیان غیربومی واحد گرگان انجام شده است و در روزهای آینده بر اساس اولویت ثبت نام، نسبت به ارایه خوابگاه به متقاضیان اقدام خواهد شد.


مزرعی افزود: حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاه برابر سنوات گذشته دغدغه دانشجویان و خانواده ایشان را در تامین خوابگاه مناسب نصب‌العین قرار داده و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت نسبت به تامین خوابگاه برای همه متقاضیان اقدام کرده است.


وی تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به امکانات مناسب نظیر یخچال، موکت، تخت، پرده و ... را یادآور شد و تصریح کرد: تمام مساعی و تلاش دانشگاه را در راستای تامین رفاه دانشجویان در خوابگاه‌ها و پانسیون‌های تحت پوشش بکار خواهیم بست.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت:‌ پوشش اینترنت خوابگاه‌ها با همکاری معاونت پژوهش و فناوری اجرایی شده است و دانشجویان در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.


مزرعی با توجه به ضرورت اجرای برنامه های دانشجومحور در خوابگاه‌ها بیان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با اسکان دانشجویان در خوابگاه به اجرا در خواهد آمد.


وی ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه را 250 نفر اعلام کرد و افزود: در صورت افزایش متقاضیان با هماهنگی ایجاد شده با سازمان میراث فرهنگی پانسیون‌های مناسب در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.


معاون دانشجویی فرهنگی واحد گرگان از واگذاری خوابگاه به تمام بانوان دانشجوی متقاضی دوره تحصیلات تکمیلی خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که دانشجویان متاهل مایل به اجاره منزل در گرگان باشند می‌توانند از وام رهن استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته