دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 20:29
محمدی عنوان کرد:

ارسال ششمین محموله کمک‌های مردمی استان کردستان به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از ارسال ششمین کاروان کمک‌های مردمی این استان به مقصد مناطق سیل‌زده استان خوزستان خبر داد.
کد خبر : 386090
66666.jpeg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، محمدباقر محمدی در خصوص ارسال ششمین محموله کمک‌های مردمی استان کردستان به مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: ششمین کاروان کمک‌های مردمی استان کردستان شامل ۴ هزار و ۷۷ گالن آب توسط دو تریلر به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.


وی افزود: مردم استان کردستان با مشارکت‌های انسان‌دوستانه خود ثابت کردند که در کنار هم‌وطنان سیل‌زده هستند و تا زمان برقراری وضعیت عادی و حالت آرامش از هیچ مساعدت و تلاشی فروگذار نمی‌کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ادامه داد: تاکنون ۶ محموله کمک‌های مردمی استان کردستان  به مناطق سیل‌زده استان‌های کشور ارسال شده که اولین کاروان به مقصد استان گلستان، کاروان‌های دوم و سوم به مقصد استان لرستان، چهارمین کاروان به مقصد استان خوزستان، کاروان پنجم به استان لرستان و ششمین محوله نیز به استان خوزستان ارسال شده است.


محمدی ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همدلی مردم استان با هموطنان سیل‌زده گفت: سیل مهربانی و کمک‌های مردمی در استان کردستان همچنان جاری است و جمعیت به روش‌های مختلف در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور جبران بخشی از خسارات وارد آمده به مردم سیل‌زده کشور می‌باشند.


انتهای پیام/4105/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته