دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 16:30

جام قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در ساری ماند

مسابقات وزنه برداری سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که روزهای پایانی‌اش در ساری برگزار شد، مازندران به عنوان قهرمانی تیمی این مسابقات دست یافت.
کد خبر : 38609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری حریفان در وزن به‌علاوه 105 کیلو برای مشخص شدن قهرمانی این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.


در دسته وزن فوق سنگین بهنام رمضانی و امیرحسین فضلی از استان مازندران به ترتیب با مهار وزنه‌های 170 و 157 کیلویی در حرکت یک‌ضرب و فردین نادری از اردبیل با مهار وزنه 139 کیلویی مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.


در همین وزن و در حرکت دوضرب مجددا بهنام صفری، امیرحسین فضلی و فردین نادری با مهار وزنه‌های 206، 195 و 171 کیلویی حائز مقام‌های نخست، دوم و سوم شدند.


در مجموع حرکات یک‌ضرب و دوضرب دسته بعلاوه 105 کیلو به ترتیب بهنام رمضانی، امیرحسین فضلی و فردین نادر با مهار وزنه‌های 376، 352 و 310 کیلو عنوان برتر را کسب کردند.


بر اساس نتایج این مسابقات در 8 وزن و در مجموع امتیازات تیمی، استان مازندران با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد و تیم‌های کرمانشاه و اردبیل مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


جام اخلاق این مسابقات نیز به استان کردستان تعلق یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته