دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 15:55
سه خبر/

نشست دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران/ امضای تفاهم‌نامه همکاری با دادستانی

نشست مشترک ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران برگزار شد.
کد خبر : 38605

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، نشست مشترکی در محل پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران برگزار شد.


در این نشست که اعضای هیات علمی گروههای مهندسی برق و مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، مدیران ارشد پژوهشکده مکانیک و مسوولان هسته های علمی این پژوهشکده حضور داشتند، دکتر علی رئیسی معاون پژوهشی پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران، ساختار، گروه‌ها و هسته‌های تحقیقاتی فعال در پژوهشکده را معرفی کرد.


سپس دکتر محمدرضا صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به معرفی دانشگاه، دانشکده‌های فعال، قابلیت‌ها و زمینه‌های مستعد همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی پرداختند.


در ادامه جلسه، مدیران گروه‌های مکانیک و برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به طور ویژه زمینه‌های تخصصی اعضای هیات علمی، پیش زمینه‌ها و قابلیت‌های این گروههای آموزشی را بیان کردند.


سپس، مدیران هسته‌های علمی و پژوهشی مستقر در پژوهشکده به تبیین پروژه‌های جاری و برنامه‌های آینده گروه‌های تحقیقاتی با مدیریت خود پرداختند.


در ادامه نشست، اعضای هیات علمی حاضر در جلسه، از آزمایشگاه‌های موجود در پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران بازدید و مقرر شد نسخه اولیه تفاهم‌نامه جامعی از طرف پژوهشکده مکانیک سازمان فضایی ایران آماده و به منظور بررسی کارشناسانه به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ارسال شود.


امضای تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با دادستانی شهرستان مرودشت








صالحی زاده: تفاهم‌نامه همکاری، زمینه‌های مختلف همکاری‌های پژوهشی و آموزشی را با دادستانی شهرستان مرودشت تسهیل می‌سازد و از ویژگی‌های اصلی این تفاهم‌نامه، می‌توان از همکاری دادستانی شهرستان مرودشت با مرکز مشاوره دانشگاه نام برد که مقرر شده موارد مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق در حد امکان به مرکز مشاوره دانشگاه ارجاع داده شود.

از سوی دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت پنجمین تفاهم‌نامه همکاری این واحد دانشگاهی با سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در سطح استان فارس به امضا رسید.


رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به آنا گفت: این تفاهم‌نامه، زمینه‌های مختلف همکاری‌های پژوهشی و آموزشی را با دادستانی شهرستان مرودشت تسهیل می‌سازد و از ویژگی‌های اصلی این تفاهم‌نامه، می‌توان از همکاری دادستانی شهرستان مرودشت با مرکز مشاوره دانشگاه نام برد که مقرر شده موارد مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق در حد امکان به مرکز مشاوره دانشگاه ارجاع داده شود.


دکتر محمدرضا صالحی‌زاده افزود: همچنین در این تفاهم‌نامه مقرر شده است، دادستانی شهرستان مرودشت درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته در حیطه مسائل حقوقی مبتلا به جامعه با واحد دانشگاهی مرودشت همکاری لازم را انجام دهد.


جلسه دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد مرودشت با مسئولان بانک صنعت و معدن، سازمان تعاونی روستایی استان فارس، شرکت ب آ و پیشگامان کویر یزد
رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در هفته گذشته به همراه برخی از اعضای هیات علمی به طور جداگانه با مدیرکل بانک صنعت و معدن (شعب استان فارس)، مدیریت گروه تولیدی ب آ در شیراز، مسئولان سازمان تعاونی روستایی استان فارس و پیشگامان کویر یزد دیدار و گفتگو کردند.


در این جلسات که در دفاتر این شرکت‌ها برگزار شد، دکتر محمدرضا صالحی‌زاده، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با معرفی توانمندی‌های واحد دانشگاهی، زمینه‌های مشترک همکاری با این سازمان‌ها از جمله امکان برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از سوی مدرسان واحد دانشگاهی و نیز فرصت‌ها و تسهیلات موجود در زمینه ادامه تحصیل کارمندان این شرکت‌ها و سازمان‌ها را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برشمرد.


در این جلسات، موارد تفاهم با حضور کارشناسان این شرکت‌ها و سازمان‌ها، مورد بررسی اولیه قرار گرفت و مقرر شد مسائل مطرح شده به طور تخصصی‌تر با حضور طیف وسیعتری از استادان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در جلسات دیگری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته