دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 15:13
محسنی تأكيد كرد:

لزوم هوشياری دانشگاهيان مقابل تحريف‌ انديشه‌‌های امام خمينی

رئیس اندیشکده‌ بسیج اساتید استان اردبیل، دانشگاهيان را به هوشياری مقابل تحريف‌ شخصيت و انديشه‌‌های امام خمينی(ره) فرا‌خواند.
کد خبر : 385988
IMG_3438.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حسین محسنی ظهر امروز در نشستی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی‌(ره) با موضوع تبیین شخصیت و اندیشه‌های امام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، گفت: هدف از تحریف به فراموشی سپرده‌شدن فکر و اندیشه‌ امام و از بین رفتن مرز بین باطلان و پیروان حقیقی امام است.


وی تحریف را بهره‌برداری همسو با منافع خود تعریف کرد و افزود: افراد برای‌ اینکه اهداف خود را جلو ببرند، فضایی برای تخریب و مخالفت ایجاد می‌کنند و به تحریف حقایق می‌پردازند.


محسنی کار عظیم امام (ره) را مجاهدت عنوان و تصریح کرد: امام خمینی(ره) ریشه‌ سلطنت را در یک سرزمین خشکاند و نظام مقتدر و مردمی ایجاد کرد.


وی با بيان اينكه  اندیشه‌ امام رویکرد جهانی داشت و محدود به یک نقطه و سرزمین نبود، يادآور شد: تحریف شخصیت امام خمینی(ره) موضوعی مهم است که نخستین‌بار مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد.


رئیس اندیشکده بسیج اساتید استان اردبیل دانشگاهيان را به هوشياری مقابل تحريف‌ شخصيت و انديشه‌‌های امام خمينی(ره) فرا‌خواند و اظهار کرد: امام خمینی(ره)، آمریکا را شیطان بزرگ نامید و مقابل اسلام متحجر و سکولار ایستادگی کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اردبیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته