دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 14:42
پرورش:

برگزاری محافل قرآنی باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: برگزاری محافل قرآنی باعث ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی می‌شود.
کد خبر : 385972
WhatsApp Image 2019-0جج6-03 at 13.38.26.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، مهدی پرورش ظهر امروز در محفل باشکوه قرآن کریم که به‌مناسبت سالروز رحلت امام(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی به ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر و تأمل در آیات الهی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان کمک خواهد کرد و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می‌شود.


وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای دانشگاه را معنوی خواهد کرد، گفت: برگزاری چنین محافلی در سطوح مختلف می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به‌ویژه بین دانشجویان به دنبال داشته باشد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب آرامش روانی و رشد معنوی در انسان شده و اگر عمل به قرآن کریم اساس زندگی ما باشد از برکات و اثرات این منبع غنی الهی برخوردار خواهیم بود.


پرورش خاطرنشان کرد: باید محافل انس با قرآن، نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های مرتبط با قرآن افزایش داده شود تا از آنها درس زندگی بیاموزیم.


به گزارش آنا، این مراسم پس از قرائت قرآن توسط قاریان برجسته و ممتاز شهرستان با اهدای هدایا به برندگان مسابقات قرآنی و فعال دانشجویی در این زمینه به پایان رسید.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته