دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 13:33
رئیس دانشگاه آزاد البرز:

افراد ارزشی و انقلابی از مشکلات نمی‌هراسند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز مشکلات موجود در جامعه و دانشگاه را با عزم انقلابی و مدیریت جهادی قابل حل دانست و گفت: افراد ارزشی و انقلابی از مشکلات نمی‌هراسند.
کد خبر : 385934
A94O5055.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر که عصر روز گذشته در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سخن می‌گفت، وجود برخی مشکلات در سطح جامعه و دانشگاه را غیرقابل انکار نامید و گفت: وجود مشکلات هیچ‌گاه نقطه پایان کار نیست و امری نیست که موجب هراس و نگرانی نیروهای ارزشمند انقلابی باشد.


وی با بیان گوشه‌ای از خاطرات خود از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: کسانی که با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروز شدند، امروز نیز در جبهه‌های مختلف در مسائل موجود جامعه، شجاعانه و متعهدانه عمل کرده و مشکلات را از سر راه برمی‌دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با بیان میزان بالای توانمندی انسانی، علمی، منابع و سیستماتیک در این دانشگاه ابراز امیدواری کرد به فضل خداوند و به حول و قوه الهی این دانشگاه بیش از پیش به کسب افتخارات در صحنه‌های مختلف نائل شود.


برهانی‌فر با یادآوری آخرین آمار منتشرشده از سوی سایماگو، کسب رتبه سوم بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور توسط واحد کرج  را به استادان، کارکنان و دانشجویان پرتلاش این دانشگاه تبریک گفت و افزود: واحد کرج همچنین طبق همین رتبه‌بندی جهانی در جایگاه 43 کشور بین دانشگاه‌های معتبر ایران اعم از آزاد اسلامی و دولتی قرار دارد که این خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این دانشگاه افزوده است.


وی با قدردانی از دکتر طهرانچی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در تمام صحنه‌های خدمت به نقش پررنگ این دانشگاه در امدادرسانی و حمایت از هموطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر در کشور اشاره کرد و این نقش را نقشی فرهنگی، اجتماعی و انسانی برشمرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با مروری بر تحولات و تغییرات فرهنگی چشمگیر در واحد کرج به برخی مشکلات در اخذ مجوز رشته‌های جدید به دلیل وجود تفاوت‌ها میان معیارهای دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت علوم اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی نهادی انقلابی است؛ شایسته است که مجموع علمکرد مثبت و رو به جلوی این دانشگاه در نظر گرفته شود و میزان سنجش عملکرد آن نیز براساس معیارهای انقلابی صورت گیرد و برای ارزیابی کلی عملکرد آن، فقط به استانداردهای تعریف‌شده وزارت علوم اکتفا نشود.


برهانی‌فر با بیان نقش پررنگ دانش‌آموختگان و تحصیل‌کردگان دانشگاه آزاد اسلامی در رده‌های کلان تصمیم‌گیری کشور، این امر را مایه خرسندی و مباهات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از علقه و عرق این عزیزان به دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت‌های لازم از این نهاد بزرگ علمی و فرهنگی در کشور به منظور استوارسازی آسان‌تر برخی اهداف دانشگاه بر مدار قانون صورت گیرد.


وی با قدردانی از عملکرد دکتر طهرانچی در مباحث آمایش سرزمین و قطبی‌سازی استان‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و صنعتی ابراز امیدواری کرد با توانمندی بسیار چشمگیر استادان و دانشجویان این دانشگاه بتوان اسناد توسعه آتی کشور را پایه‌ریزی کرد و در قالب اسناد بالادستی برای حصول گام‌های رو به جلو و مؤثر در سطح مسائل کلان کشور اعم از علمی، اقتصادی، صنعتی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی ارائه کرد.


در پایان جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، حاضران با اقامه نماز جماعت در مسجد پیامبر اکرم(ص) واحد کرج در مراسم ضیافت افطار شرکت کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب