دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 13:41
بیاتی بیان کرد:

تشکیل کلاس‌های فوق‌برنامه فوتسال در مدرسه سمای تویسرکان

مربی ورزش دبستان سمای تویسرکان گفت: کلاس‌های فوق‌برنامه فوتسال مدرسه سما در تابستان هم ادامه دارد و آماده پذیرش متقاضیان جدید است.
کد خبر : 385928
photo_2019-06-02_12-19-33.jpg

بهنام بیاتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تویسرکان درباره کلاس‌های فوق‌برنامه دبستان سمای تویسرکان اظهار کرد: پس از برگزاری امتحانات ترم اول درس تربیت‌بدنی و برآورد وضعیت جسمانی دانش‌آموزان، تصمیم بر آن شد که از ظرفیت رشته فوتسال برای ارتقای فاکتورهای آمادگی جسمانی آنان استفاده شود.


وی تأکید کرد: با توجه به محبوبیت رشته فوتسال بین دانش‌آموزان سما، پس از اطلاع‌رسانی به خانواده‌ آنان، متقاضیان برای ثبت‌نام و تشکیل کلاس‌های فوق‌برنامه فوتسال با استقبال برای شرکت و استفاده از این کلاس‌ها اقدام به ثبت‌نام کردند.


مربی ورزش دبستان سما و دانشجوی دکتری تربیت‌بدنی گفت: پس از پایان ثبت‌نام، برنامه‌ریزی‌های مفصلی برای بهره‌برداری حداکثری دانش‌آموزان از این کلاس‌ها صورت گرفت و همه امکانات سخت‌افزاری دبستان سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به‌کار گرفته شد تا با آموزش‌های به‌روز فوتسال، اهداف جسمانی و تربیتی برگزاری این دوره‌ها که شامل ایجاد تحرک و نشاط بین دانش‌آموزان، دورکردن بچه‌ها از بازی‌های کامپیوتری و فضای مجازی و افزایش روحیه کار تیمی و ... است، محقق شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته