دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 11:49
با حضور مسئولان برگزار شد؛

طنین ندای قرآن در سمای لاهیجان با طعم وداع

معاونت دانشگاه آزاد اسلامی در امور سمای لاهیجان و سیاهکل محفل انس با قرآن کریم را همراه با قرائت دعای وداع ماه مبارک رمضان برگزار کرد.
کد خبر : 385895
photo_2019-06-03_10-18-25.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، معاونت دانشگاه آزاد اسلامی در امور سمای لاهیجان و سیاهکل یک‌شنبه شب و در آستانه سالگرد معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری دعای وداع با ماه مبارک رمضان کرد.


در این مراسم که با محفل انس با قرآن کریم همراه بود، ابراهیم تبسم چهره، ابوالفضل زیبایی و محمد توسلی از قاریان برجسته قرآن به تلاوت آیاتی از کلام نور پرداختند و فضای این مرکز آموزشی فرهنگی را معطر به عطر قرآن كردند.


در این محفل معنوی که با حضور مسئولان ازجمله امام جمعه، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس سورای اسلامی، فرماندار سیاهکل، سخنگوی شورای شهر لاهیجان، دانشجویان، کارکنان، استادان، مسئولان سمای لاهیجان و سیاهکل و جمعی از رؤسای سایر ادارات شهرستان لاهیجان برگزار شد، ابتدا محمد توسلی با تلاوت آیاتی از سوره احزاب و سپس ابوالفضل زیبایی و ابراهیم تبسم چهره با تلاوت آیاتی از سور انسان و آل عمران دل‌ها را جلا داده و شور و نشاط قرآنی را بر فضای مراسم طنین‌انداز کردند.



در ساعات پایانی مراسم هم دعای وداع با ماه مبارک رمضان توسط استاد محمدابراهیم کریمی خوشحال قرائت شد و حاضران برای سلامتی و عاقبت به‌خیری همدیگر دست به دعا برداشتند.


پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا نیز ضیافت افطاری ساده در این مركز آموزشی فرهنگی به همت دانشجویان و کارکنان سمای لاهیجان و سیاهکل برگزار شد. در برپايي مراسم افطاری امسال خود دانشجویان و کارکنان پیشقدم شده و با مشارکت مالی هزینه ضیافت افطاری امسال را متقبل شدند.


در این مراسم معنوی سردار نظرعلی علیزاده فرمانده سابق سپاه استان گیلان در سخنانی به تبیین اندیشه‌های عرفانی و سیاسی امام خمینی(ره) پرداخت. 


معاون دانشگاه در امور سمای لاهیجان و سیاهکل هم در حاشیه این مراسم در سخنانی ماه مبارک رمضان را ماه تزکیه و مبارزه با نفس خواند و به همگان توصیه کرد که در این ماه عزیز از فرصت استفاده كرده و به خودسازی بپردازند.


افشار ضیاظریفی ابراز امیدواری كرد كه با گسترش فعالیت‌های قرآنی بتوانیم در راستای اعتلای این کتاب آسمانی گام‌های اساسی برداریم و مروج  فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته