دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 10:44
فایض به آنا خبر داد

تقسیط و دریافت تسهیلات برای دانشجویان جدیدالورود در واحد سمنان

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از امکان تقسیط و تسویه شهریه تا پیش از امتحانات پایان ترم خبر داد.
کد خبر : 38587

علی فایض در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: برای رفاه حال پذیرفته شدگان جدید دانشگاه در پرداخت شهریه امکان تقسیط بخشی از شهریه و تسویه آن تا پیش از آغاز امتحانات پایان ترم را فراهم آوردیم.


این مسئول افزود: پذیرفته شدگانی که برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه می‌کنند باید شهریه ثابت، خدمات آموزشی، بیمه و بخشی از شهریه متغیر درنظر گرفته شده را پرداخت کنند. با این حال دانشگاه بخشی از این مبلغ را دریافت و الباقی را پس از انجام انتخاب واحد دریافت می‌کند.


وی خاطرنشان کرد: برای رفاه حال دانشجویانی که دچار مشکل مالی برای پرداخت کل شهریه در نظر گرفته هستند، تلاش کردیم تا با تقسیط و ایجاد فرصت برای تسویه، این مشکل را به حداقل برسانیم.


فائض از تسهیلات بانکی برای پرداخت شهریه در سنوات آینده خبر داد و گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویی از تسهیلات درنظر گرفته شده در این بخش برای پرداخت بخشی از شهریه خود در طول زمان تحصیل برخوردار شوند.


وی ادامه داد: تسهیلات کوتاه مدت، تسهیلات شهریه میان مدت و تسهیلات بلند مدت در کنار تسهیلات مسکن، وام ازدواج دانشجویی، وام ضروری و تسهیلات هزینه تحصیلی از جمله تسهیلاتی است که از طریق صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.


معاون اداری و مالی واحد سمنان افزود: دانشجویانی که از تمکن مالی برخوردار نیستند و امکان پرداخت کامل شهریه را ندارند، در مدت زمان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برابر بخشنامه های سازمان مرکزی می‌توانند از تخفیفات شهریه نیز برخوردار شوند که برای اطلاع از شرایط برخورداری باید به حوزه معاونت دانشجویی مراجعه کنند.


وی از تخفیف دانشجویان ممتاز علمی، نفرات برتر آزمون های سراسری، دانشجویان ممتاز ورزشی، دانشجویان قاری و حافظ قرآن کریم، نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری، اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن های علمی، تخفیف دو دانشجویی یا بیشتر و تخفیف کارکنان و اعضای هیات علمی و خانواده این عزیزان به عنوان بخشی از بند های مشمول این بخشنامه یاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته