دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 18:38

اولین تمرین تیم ملی با حضور ویلموتس برگزار شد

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور سرمربی جدید خود در راستای آماده‌سازی برای دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های سوریه و کره‌جنوبی برگزار شد.
کد خبر : 385758
1397101915153095816334924.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور مارک ویلموتس سرمربی جدید این تیم در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.


ابتدا اعضای تیم ملی در ساعت 16:30 با اتوبوس به مرکز ملی فوتبال وارد شدند.


چند دقیقه پیش از آغاز تمرین رسمی تیم ملی، اعضای این تیم به خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین، گل‌هایی را به نشانه یادبود تقدیم کردند.  


ساعت 18 تمامی بازیکنان به همراه مارک ویلموتس و دستیارانش در مرکز زمین جمع شدند و حدود پنج دقیقه به گفتگو پرداختند؛ وظیفه ترجمه صحبت‌های ویلموتس بر عهده وحید هاشمیان بود.  


بازیکنان تیم ملی حدود پنج دقیقه دویدند و شروع به حرکات کششی کردند، سپس  مشغول کار با توپ شدند و بعد از آن نیز کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند. 


نکته جالب توجه جدی بودن ویلموتس و وحید هاشمیان در این تمرین بود.


امیر عابدزاده، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، سید مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، صادق محرمی، رامین رضاییان، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، الهیار صیادمنش و مهدی طارمی بازیکنان حاضر در این تمرین بودند.


علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی نیز به دلیل حضور در دیدار فینال جام حذفی از غایبین تمرین بودند؛ همچنین سردار آزمون، بنا به نظر پزشکان، تمرین امروز تیم ملی را از دست داد.


گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار دوستانه، ۱۶ خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه است و ۲۱ خرداد در سئول به دیدار تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته