دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 06:00
ازسوی سازمان سنجش آموزش پزشکی؛

مهلت ثبت‌نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی را منتشر کرد.
کد خبر : 385742
photo6019415649555689464.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی که از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی از تاریخ ۱ تا ۷ خرداد ماه ۹۸ اعلام شده بود، طی اطلاعیه‌ای تمدید شد، مطابق این اطلاعیه، داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ۹۸ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.


پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد. آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان برگزار می‌شود. جزئیات مربوط به سوابق مورد بررسی در آزمون مصاحبه از طریق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.


نتایج آزمون کتبی تا نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد. مصاحبه داوطلبان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی نیز تا پایان نیمه دوم مرداد انجام خواهد پذیرفت.


لازم به ذکر است، دانش‌آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی‌شده آن‌ها مطابق با یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب‌شناسی پزشکی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته