دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 16:30
دبیرکل اتحادیه دانش‌آموزان:

رویکرد اتحادیه دانش‌آموزان، تربیت نیروی مجرب و متعهد است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: جدی‌ترین رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، تربیت نیروی انسانی مجرب و متعهد است.
کد خبر : 385695
13950201_2532848.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، حسین تاریخی گفت: چهلمین سال تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به دستور حضرت امام (ره) را گرامی می‌داریم و در این سال‌ها جدی‌ترین رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی نیروسازی و تربیت نیروی انسانی مجرب و متعهد بوده است تا آن‌ها را برای پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده کند.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی لقب "تشکل امین" را داده‌اند و از این موضوع که برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید هستیم بسیار خرسندیم.


دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان  تصریح کرد: مهم‌ترین کارنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی، پرورش نیروی انسانی متعهدی است که در حال حاضر در اقصی نقاط کشور مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده‌دارند و در جهت خدمت به این نظام مقدس در حال ایفای نقش می‌باشند و این مهم نشان از عملکرد و کارنامه درخشان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی است.


تاریخی در پایان اظهار کرد: اکثر کسانی که در ایام نوجوانی و جوانانی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی عضویت داشته و در این نهاد فعالیت می‌کرده‌اند در آینده به افراد بسیار مفیدی برای کشور تبدیل‌شده‌اند و این موضوع باعث سرافرازی ما شده است و یقین داریم کاری که به ما سپرده‌شده است را با سربلندی انجام داده‌ایم.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته