دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 12:26
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

کنعانی‌مقدم: جریان پایداری با شورای هماهنگی می‌خواهد قیم اصولگرایان شود/ لاریجانی، ولایتی و قالیباف نگرانند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: خبر تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان را رسانه‌ها می‌شنویم، هنوز در این باره با ما صحبتی نشده است.
کد خبر : 38557

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار کرد: در تشکیل این شورا بیشتر اشخاص فعال هستند تا احزاب، از این رو به طور طبیعی اشخاص محور قرار گرفته‌اند و کمتر به احزاب توجه شده است، البته به نظر می‌رسد که اگر شورا تشکیل شود در مسیر جامعتین خواهد بود.


دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: ما از هر گونه وحدت در میان اصولگرایان حمایت میکنیم البته وحدت حقیقی و نه صرفا انتخاباتی.


کنعانی‌مقدم با بیان اینکه جریان پایداری روند تشکیل شورای هماهنگی را مدیریت می‌کند، ادامه داد: جریان پایداری سعی می‌کند که خودش را در میان اصولگرایان محور قرار دهد و همچنین جریانی‌ را که با احمدی‌نژاد بودند را احیا کنند. اختلاف‌نظری که ما با سایر اصولگرایان داریم در همین زمینه است و نمی‌پذیریم که کسانی قیم باشند.


وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما با وجود اختلاف‌نظرهای علی لاریجانی و طیف رهروان با جبهه پایداری، آیا این دو در مجموعه وحدتی باهم قرار می‌گیرند،‌تاکید کرد: نه تنها آقای لاریجانی بلکه آقایان قالیباف، ولایتی و ناطق نوری هم هیچ تصمیمی درباره این سازوکار نگرفته‌اند، آنها نیز نگرانند که برخی خودشان را قیم اصولگرایی قرار دهند.


این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهتر است که در میان اصولگرایان همان جامعتین تنها محور اصلی باشد، خاطرنشان کرد: همواره بحث این است که جامعتین محور باشد، ولی جامعتین همه طیف‌های اصولگرایی را دربرنمی‌گیرد، اصولگرایان برای وحدت باید راهکار استراتژیک داشته باشند نه اینکه دو جریان فقط محور باشند.


به گزارش آنا، از حدود 2 ماه پیش موضوع تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان مطرح شد و در این میان، از جبهه پیروان خط امام و رهبری به دبیر کلی محمدرضا باهنر دنبال‌کننده اصلی تشکیل این شورا نام‌ برده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته