دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 09:38
لیگ ملت‌های والیبال؛

شاگردان ایگور در اندیشه سومین پیروزی

در سومین دیدار هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال شاگردان کولاکوویچ در اندیشه سومین برد و آلمانی‌ها به دنبال دومین پیروزی خود هستند.
کد خبر : 385510

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی چین در حال برگزاری است و بلندقامتان کشورمان امروز ساعت 12:30 دقیقه در آخرین بازی هفته اول مقابل آلمان قرار می‌گیرند. 


شاگردان کولاکوویچ در دو بازی اول لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم‌های ایتالیا و چین قرار گرفتند و موفق شدند مقابل هر دو تیم پیروز میدان شوند. در این دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال شرایط تیم ملی نسبت به ادوار گذشته تغییر کرده است، امسال برخلاف سال‌های گذشته تیم ملی با برد شروع کرد و در آخرین بازی خود مقابل آلمان در تلاش است تا بتواند هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال را با سه پیروزی به پایان برساند. 


البته نباید فراموش کنیم که آلمان هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست و آنها به دقت، نظم و ترتیب شهره هستند و باید دید امروز شاگردان کولاکوویچ می‌توانند این تیم را شکست دهند یا خیر. آلمانی‌ها در هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا شکست خوردند و مقابل چین پیروز میدان شدند. 


 ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در ماه تیر با هم می‌جنگند.


تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته لیگ ملت‌های والیبال با هدایت ایگور کولاکوویچ به عنوان دهمی رسید و این سومین دوره است که تیم ملی والیبال با هدایت ایگور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. 


انتهای پیام/4051/4057/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته