دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پنج هفته سلطه آفریقایی‌تبارها بر گیشه/ ترسناک‌ساز هندی هالیوود به لطف خانم‌های تماشاگر احیا شد

فیلم «مرد کامل» آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار را برای پنجمین هفته پیاپی به صدر جدول فروش گیشه سالن‌های سینما آمریکای شمالی آورد.
کد خبر : 38548

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پس از دو هفته صدرنشینی «بچه ناف کامپتون» و دو هفته صدر نشینی «اتاق جنگ»، سومین فیلم با اکثریت عوامل و بازیگران آفریقایی تبار با عنوان «مرد کامل» (The Perfect Guy) موفق شد بر جایگاه نخست جدول فروش آخرهفته سالن‌های سینمای آمریکای شمالی تکیه بزند.


درام دلهره‌آور «مرد کامل» به کارگردانی تایگر ویلیامز و با رقم فروش 26.7 میلیون دلار در مدت سه روز جمعه تا یکشنبه در 2221 سالن موفق شد فیلم ترسناک «دیدار» (The Visit) به کارگردانی ام. نایت شامالان را که 3069 سالن در اختیار داشت به جایگاه دوم جدول براند.


با این حال، فروش 25.6 میلیون دلاری فیلم کم‌خرج «دیدار» موفقیتی بزرگ برای شامالان، کارگردان هندی آثار ترسناک هالیوودی قلمداد می‌شود که در دهه گذشته فیلم‌های او یکی پس از دیگری با استقبال سرد تماشاگران و منتقدان روبرو می‌شد. «دیدار» پرفروش‌ترین افتتاحیه برای یک فیلم ترسناک را تا این زمان در سال 2015 رقم زده و عملاً این فیلمساز را احیا کرده است.


به گزارش هالیوود ریپورتر، این دو فیلم موفقیت خود را بیشتر مدیون خانم‌های تماشاگران در سنین مختلف هستند و این بخش از جامعه آماری تماشاگران آمریکا بیشترین استقبال را از دو فیلم یاد شده داشته‌اند.


«اتاق جنگ» در سومین هفته نمایش با در اختیار داشتن 1647 سالن سینما، 7.4 میلیون دلار فروش آخر هفته داشت و مجموع فروش هفده روز آن به 39.1 میلیون دلار رسید.


فیلم‌های چهارم تا دهم جدول پرفروش‌های گیشه این آخرهفته به ترتیب «قدم زدنی در جنگل»، «مأموریت غیرممکن: ملت شورشی»، «بچه ناف کامپتن»، «راه گریزی نیست»، «سوخت‌گیری مجدد ترنسپورتر»، «90 دقیقه در بهشت» و فیلم اسپانیایی زبان «یک خروس و یک‌عالم تخم‌مرغ» (Un gallo con muchos huevos) هستند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته