دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 08:28
کمالی‌پور مطرح کرد:

رایزنی مجلس و قوه قضائیه برای حل مشکل شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: به قوه قضائیه پیشنهاد دادیم از منابع در اختیار برای حل مشکل شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی استفاده کند.
کد خبر : 385450

یحیی کمالی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکلات شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی قوه قضائیه اظهار کرد: باید متناسب با افرادی که استخدام می‌شوند در قانون بودجه ردیف تعریف شود، آنچه مشخص است در این مسئله نوعی ناهماهنگی میان دستگاه قضائی و سازمان برنامه و بودجه کشور بوده که باعث بروز مشکل شده است.


وی افزود: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در اولین جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه داشت، این موضوع را مطرح کرد و رئیس محترم قوه قضائیه هم بر این اعتقاد بود که مشکل باید حل شود و اکنون هم دارند تلاش می‌کنند.


نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه یک سال از این موضوع می‌گذرد و این افراد که تعدادشان هم زیاد است بلاتکلیف هستند و گرفتاری‌هایی برای آنان پیش آمده نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.


نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با قوه قضائیه در این زمینه صحبت کردیم و اگر نیاز باشد با سازمان برنامه و بودجه هم جلسه‌ای خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به قوه قضائیه پیشنهاد دادیم فعلاً‌ از منابعی که در اختیار دارد مشکل این افراد را حل کند تا برای سال آینده بتوانیم مسئله مالی آنان را به نحوی حل و فصل کنیم.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته