دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 05:30

تکرار نقل و انتقالات بی‌رمق استقلال

با وجود اینکه 40 روز از اخراج شفر گذشته است، نقل و انتقالات بی رمق استقلال در حال تکرار است و هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نشده است.
کد خبر : 385430
esteghlal AL HILAL.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه علیرضا منصوریان نتوانست در استقلال نتیجه بگیرد، او رفتن را به ماندن ترجیح داد و استقلال روزهای بدون مربی را سپری کرد. در همان روزها بود که یکی یکی ستاره‌های آبی‌پوش تهران همچون امید ابراهیمی،  سید مجید حسینی از این تیم جدا شدند و  راهشان را از استقلال جدا کردند. 


در فصل هجدهم با توجه به دیر آغاز شدن تمرینات توسط استقلالی‌ها هواداران امیدی نداشتند تا تیم محبوبشان در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد، با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانه و جذب بازیکنان جدید، شرایط استقلال کمی بهتر شد و کار به جایی رسید که حتی در  آغاز نیم فصل دوم، آبی‌پوشان یک قدم تا صدرنشینی داشتند اما مشکلاتی که در این تیم وجود داشت باعث شد باز هم شیرازه استقلال از هم بپاشد و درست این تیم در حساس‌ترین بازی‌ها قافیه را باخت. 


پس از اخراج شفر که نزدیک به 40 روز است، هدایت موقت این تیم به فرهاد مجیدی سپرده شد، اما استقلالی‌ها همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند، گزینه‌های زیادی برای هدایت این تیم بر سر زبان‌ها افتاده و مسئولان باشگاه استقلال هم هر روز برای معرفی سرمربی  امروز و فردا می‌کنند و هنوز وضعیت سرمربی تیم استقلال مشخص نشده است.


زمان فصل و انتقالات فرارسیده و این روزها تیم‌ها به دنبال بازیکنان خود هستند، اما هنوز وضعیت باشگاه استقلال مشخص نشده و دوباره سناریوی فصل پیش برای آبی‌پوشان در حال رقم خوردن است. در حالی که تیم‌ها به دنبال بازیکنان مورد نظر خود هستند هر روز مسئولان باشگاه استقلال در سفر خارجی برای انتخاب سرمربی هستند اما هنوز به توافق نرسیدند. 


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته