دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آقایی در گفتگو با آنا:

ثبت‌نام عتبات دوره جدید عتبات عالیات آغاز شد

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت‌نام دوره جدید سفرهای عتبات عالیات به‌صورت اینترنتی و حضوری خبر داد.
کد خبر : 385268
s11.jpg

مرتضی آقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: مشتاقان زیارت عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی عتبات به نشانی www.atabat.org.ir برای دوره جدید ثبت‌نام کنند.


وی با بیان اینکه دوره جدید برای تابستانی 1398 برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی دوره جدید می‌توانند از 16 خرداد تا 19 تیرماه به‌صورت اینترنتی و یا حضوری به دفاتر خدمات زیارتی حج و زیارت مراجعه کنند.


مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اعزام‌های معمول در این دوره هفت شبه است که به‌صورت هوایی و زمینی صورت می‌گیرد و برنامه اقامت این اعزام‌ها به‌صورت سه شب اقامت در شهر نجف اشرف، سه شب در کربلای معلا و یک‌شب در کاظمین است.


وی یادآور شد: زائران اعزامی به عتبات عالیات همچنین در مدت اقامتشان در عراق به زیارت حرمین امامین عسکری و امامزاده سید محمد در شهر سامرا خواهند رفت و بارگاه ملکوتی امام یازدهم را زیارت خواهند کرد.


آقایی گفت: قیمت‌های عتبات عالیات به‌صورت زمینی حداقل یک‌میلیون و 500 هزار تا یک‌میلیون 850 هزار تومان و به‌صورت هوایی سه میلیون و 200 تا سه میلیون 335 هزار تومان بابت هفت شب اقامت در عراق پیش‌بینی‌شده است.


وی افزود: مشتاقان این سفر زیارتی باید دارای گذرنامه با اعتبار حداقل چهار ماه از زمان اعزام باشند که متقاضیان از هم‌اکنون لازم است در این خصوص اقدام کنند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته