دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 10:57
در گفت‌وگو با آنا

دبیر فدراسیون کشتی: امیدوارم حاجی‌پور را فردا در تهران ببینیم

حمید بنی‌تمیم گفت: امیدواریم حاجی پور از تصمیم خود صرف‌نظر کند و به ایران برگردد چرا که او جانشین اصلی حمید سوریان است.
کد خبر : 38520

به گزارش خبرنگار و رزشی خبرگزاری آنا، بامداد دیروز اتفاقی عجیب رخ داد که در گذشته نیز مواردی از این دست را هم دیده بودیم. اعضای تیم کشتی فرنگی کشورمان با دو غایب از آمریکا به ایران بازگشتند. نفر اول حسن بابک سرپرست تیم بود که با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد تا دو هفته آینده به ایران برمی‌گردد اما نفر دوم وضعیت نامعلومی دارد.


محسن حاجی‌پور کشتی‌گیر وزن 59 کیلوگرم تیم ملی که به عنوان ذخیره حمید سوریان به مسابقات جهانی رفته بود، دیگر غایب کاروان فرنگی‌کاران بود. او وضعیت متفاوتی با سرپرست تیم ملی دارد چرا که خبری از حاجی‌پور در دسترس نیست و طبق شنیده‌ها خبر موثقی از مکانی که او به آنجا رفته در دسترس نیست.


حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی در همین زمینه به آنا، گفت: «متاسفانه رسانه‌ها اینقدر بزرگنمایی کردند که این کشتی‌گیر اگر تصمیم داشت همراه تیم آزاد به ایران برگردد، منصرف شده چون او را ترسانده‌اند. به عنوان نماینده فدراسیون اعلام می‌کنم که محسن حاجی‌پور جانشین قطعی حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم است و چه بسا با ادامه روند نزولی سوریان در المپیک او در این وزن کشتی بگیرد.»


وی ادامه داد: «امیدوارم با کمک رسانه‌ها و تلاش‌های بچه‌های کشتی، حاجی‌پور از تصمیم خود صرف‌نظر کند و راضی شود فردا به همراه آزادکاران به ایران برگردد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته