دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 17:59
فرمانده سپاه تنکابن:

دشمن از ماهیت انقلابی و اسلامی ایران هراس دارد

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با قدردانی از حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس گفت: دشمن از ماهیت انقلابی و اسلامی ایران می‌هراسد.
کد خبر : 385193
photo_2019-05-31_16-17-57.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنکابن، سید ابراهیم شریفی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان گفت: حضور میلیونی مردم ایران در این راهپیمایی به دنیا می‌فهماند که این مردم در هر شرایطی پایآرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.


وی با بیان حمایت مادی و معنوی کشورهای عربی از آمریکا و استکبار جهانی افزود: مردم ایران از موشک و بمب هسته‌ای نمی‌ترسند؛ زیرا رژیم کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی در حالی دم از حقوق بشر و لیبرال دموکراسی می‌زند که حتی الفبای آن را نمی‌داند.


فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با بیان اینکه مردم ایران گول لبخند و فریبکاری را نمی‌خورند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به پشتوانه همین ملت است که ایستادگی کرده و بدون مردم معنایی ندارد.


شریفی ادامه داد: استکبار جهانی از توان نظامی و غنی‌سازی اورانیوم ما واهمه ندارد؛ بلکه ترس دشمن از ماهیت انقلابی و اسلامی ماست.


وی با یادآوری جنگ‌افروزی‌ها و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی تصریح کرد: راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در کشورهایی مانند سوریه و یمن و با کشتن بیش از ۵۰۰ هزار نفر به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و آن‌وقت دم از حقوق بشر می‌زنند.


این مسئول اضافه کرد: آمریکا باید عصبانی باشد؛ زیرا حتی حق اظهار نظر در موضوعی کوچک در کشور را ندارد.


فرمانده سپاه ناحیه تنکابن گفت: دشمن امروز به بدترین شکل ممکن با فشارهای اقتصادی، معیشت مردم را نشانه گرفته و ما هم منکر مشکلات نبوده و امیدواریم با پیگیری‌های مقام معظم رهبری این وضعیت بهبود یابد.


شریفی با بیان اینکه برخی در درون کشور با دشمن هم‌صدا شده و یأس و نامیدی ترویج می‌کنند، افزود: فضای مجازی امروز به بدترین شکل ممکن، آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برد و با ابزار مدرن و پیشرفته سعی در انحراف تفکر جوانان دارند.


فرمانده سپاه ناحیه تنکابن بر آگاهی و بصیرت جوانان در برابر حیله‌های رنگارنگ دشمنان تأکید کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته