دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 11:01
رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

ترخیص زائران حادثه مکه از بیمارستان‌های هلال احمر/ ۷ تن در بیمارستان سعودی بستری هستند

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۳ تن از مصدومان حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه در بیمارستان‌های سعودی و هلال احمر بستری بودند، گفت: زائران آسیب دیده بستری در بیمارستان‌های هلال احمر ترخیص شدند.
کد خبر : 38518

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، امیر محسن ضیائی در چهارمین دوره اردوهای سراسری نشاط و امید که در اردوگاه مهر بندر انزلی در حال برگزاری است، با بیان اینکه در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه ۴۰۰ تن از زائران خانه خدا کشته و مجروح شدند، گفت: در این حادثه تعدادی از هموطنان زائر کشورمان نیز کشته و مصدوم شدند که ۷ تن از آنها در بیمارستان‌های سعودی بستری‌ هستند و ۶ نفر نیز در بیمارستان‌های هلال احمر بستری بودند که مرخص شدند.


به گفته ضیائی، به اذعان مقامات بعثه و همچنین مقامات سعودی، نیروهای هلال احمر نخستین نیروهای امدادرسان در حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه بودند.


رئیس جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های هلال احمر کمک به سلامت جامعه و تامین سلامت مردم است، تاکید کرد: وزارت بهداشت به عنوان متولی ارائه خدمات درمانی به مردم در سراسر کشور فعالیت می‌کند و یکی از اهداف هلال احمر کمک به سلامت جامعه و تامین سلامت مردم است که آمادگی کامل داریم در زمینه ارائه خدمات توانبخشی، اورژانس هوایی و ارائه خدمات دیالیزی به وزارت بهداشت کمک کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته