دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 13:30
زارع تأکید کرد:

اهتمام جدی دانشگاه آزاد لارستان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: دانشگاهیان واحد لارستان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهتمام جدی دارند.
کد خبر : 385140
IMG3.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، رئیس، اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و دانش‌آموزان و دانشجویان سمای وابسته به این واحد، هم‌صدا و همگام با مردم ولایی شهرستان لارستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با صفوف به هم فشرده حماسه‌آفرین شدند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در حاشیه این حماسه جاویدان به آنا گفت: وظیفه دانشگاهیان حضور به موقع در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و اگر این قشر فرهیخته، زمان‌شناس و موقعیت‌شناس باشد، جامعه بیمه شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند جامعه اسلامی را با خطر مواجه کند.


مهدی زارع ادامه داد: این واحد دانشگاهی به‌عنوان باسابقه‌ترین دانشگاه جنوب کشور با داشتن همکارانی فعال، دانشجویانی همیشه در صحنه و خلاق و استادانی متعهد و مبرز، همواره در اجرایی‌کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب پیشگام بوده‌اند.


وی افزود: حضور فعالانه استادان و همکاران ما در مجامع انقلابی، سیاسی و اجتماعی یکی از رویکردهای مهم دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است که با الهام‌گرفتن از منویات رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسیده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان این موضوع که امروز دانشگاهیان واحد لارستان با حضور گسترده در این راهپیمایی باشکوه، نقش خود را در مبارزه با صهیونیست غاصب و اطاعت از امام و مقتدای خود ثابت کردند، اظهار کرد: دانشگاهیان لارستان در دو بعد کرسی‌های نظریه‌پردازی و همچنین آزاداندیشی، پیشرو و فعال بوده و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز با تشکیل دبیرخانه فعال، اهتمام جدی دارند.


وی درباره عملیاتی‌شدن بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی توسط دانشگاهیان گفت: اگر این امر مهم محقق شود و دانشگاهیان بتوانند آن را همان‌گونه که مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب است، اجرایی کنند؛ بسیاری از گره‌های جامعه حل شده و کشور توانایی تجهیزی قوی‌تری را برای استخراج منابع مادی و معنوی پیدا خواهد کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از همه دانشگاهیان خواست با توجه به شرایط فعلی کشور که جنگ تمام عیار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی علیه آن شکل گرفته است؛ سعی کنند هرکدام با تخصصی که دارند، مشکلات کشور را شناسایی کرده و با تمام توان هم دوش مسئولان نظام، آن را حل کنند.


به گزارش آنا، در این راهپیمایی باشکوه، مردم ولایی لارستان با طی مسیرهای تعیین‌شده و با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از ایادی استکبار و سردمداران نظام سلطه نشان دادند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته