دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار فدوی در گفتگو با آنا:

کوچکترین اقدام آمریکا پاسخ محکم سپاه را در پی خواهد داشت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: امروزه نیروهای مسلح و سپاه از آمادگی بالایی برخوردار هستند و کوچکترین اقدام آمریکا با پاسخ محکمی روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر : 385113
502899_834.jpg

سردار علی فدوی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره حضور مردم در صحنه گفت: دفاع از کشورهای مظلوم همواره مورد تأکید رهبری و مردم ایران بوده است و امروز نیز شاهدیم که مردم پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر شده و قطعاً این حمایت گسترده از مردم مظلوم فلسطین مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند که دیگر مانند گذشته نمی‌توانند هر کاری را که می‌خواهند در منطقه انجام دهند چراکه مردم مسلمان جهان آگاه شدند و در برابر اقدامات خصمانه آن‌ها ایستادگی می‌کنند.



جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره موضوع معامله قرن نیز گفت: معامله قرن یکی از موضوعات بی‌ارزشی است که آمریکایی‌ها عنوان می‌کنند و این موضوع معامله روز هم نیست چه برسد به معامله قرن و افراد داخلی نیز باید در اظهارنظرهایشان دقت کنند تا در زمین دشمن بازی نکنند.


فدوی با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح کشورمان برای مقابله با هرگونه اقدامی از سوی دشمن تأکید کرد: امروزه نیروهای مسلح و سپاه از آمادگی بالایی برخوردار هستند و کوچکترین اقدام آمریکا با پاسخ محکمی روبه‌رو خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته