دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1398 - 13:35
درخشان در گفتگو با آنا:

پرسپولیس تیم برتر میدان بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی تیم برتر میدان بود و سپاهانی‌ها با اتفاقاتی که رقم زدند در واقع به خودشان باختند.
کد خبر : 384974
1556303833pyazhwjtff.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و صعود شاگردان برانکو به فینال جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و از لحاظ فنی پرسپولیس تیم برتر میدان بود. متأسفانه برخی فوتبالیست‌های ما هنوز به این درک نرسیدند که در فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنند و نباید به هر اتفاقی که در زمین رخ می‌دهد، اعتراض کنند. بازیکنان باید خیلی مسائل را رعایت کنند و طوری به میدان بروند که به تیم خسارت وارد نکنند. 


وی ادامه داد: به طور حتم اعتراض به داور هیچ زمانی مشکل را حل نمی‌کند. به هر حال داور هم انسان است و اشتباه می‌کند اما بازیکنان نباید برای او تعیین  و تکلیف کنند. به نظرم سپاهان در این بازی به خودش باخت و بازیکنان این تیم خودشان کاری کردند که به دردسر افتادند. البته از نظر فنی به اعتقاد من پرسپولیس تیم برتر بود. سپاهانی‌ها در این بازی تمرکز نداشتند و پرسپولیس لیاقت پیروزی را داشت. 


پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: در دقایق پایانی صحنه پنالتی مشکوک بود، اما با این حال پرسپولیسی‌ها چون می‌دانستند در شرایط حساسی هستند به آن اعتراض نکردند و در نهایت این بازی با پیروزی آنها به پایان رسید. البته سپاهانی‌ها هم  بازی خوبی ارائه دادند اما شاگردان برانکو فرصت‌های زیادی ایجاد کردند و اگر کمی بدشانس نبودند می‌توانستند در همان 90 دقیقه پیروز میدان شوند. 


درخشان به عملکرد بازیکنان پرسپولیس و به خصوص احمد نوراللهی و کامیابی نیا اشاره کرد و گفت: به نظرم پرسپولیس این پیروزی را مدیون این دو بازیکن است. نوراللهی و کامیابی نیا فراتر از توانایی‌هایشان ظاهر شدند. نقطه قوت پرسپولیس  بازیکنان خط وسط بود. آنها روز پرفروغی برای پرسپولیس رقم زدند. 


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اتفاقات این بازی و حواشی که پیش‌ آمد گفت: متأسفانه اتفاقاتی در این بازی رقم خورد که به هیچ‌عنوان زیبنده فوتبال ایران نبود. بازیکنان سپاهان پس از هر سوت داور شروع به اعتراض می‌کردند که هیچ‌ کدام از این اعتراض‌ها به سود آنها نمی‌شد و تنها بازی را به حاشیه می‌کشاند. با تمام احترامی که برای سپاهانی‌ها قائل هستم اما در این بازی شاهد رفتارهای نامناسب و اعتراض‌های بی‌مورد بودیم. در یک بازی هیچ‌ وقت دو تیم برنده نمی‌شوند. تیم پرسپولیس استحقاق پیروزی داشت و آن را به دست آورد. 


درخشان همچنین به حواشی که از سوی هواداران سپاهان به وجود آمد اشاره کرد و گفت:  هواداران سپاهان باید بپذیرند که تیم‌شان در این بازی ضعیف بود. شکستن صندلی و شیشه هیچ زمانی نمی‌تواند به موفقیت یک تیم کمک کند. ما همیشه می‌گوییم هواداران ما بهترین هستند، حالا چطور با اتفاقاتی که در این بازی رقم خورده باید بگوییم آنها بهترین هستند. هوادار خوب کسی است که حتی در صورت شکست تیمش با بردباری و متانت تیمش را تشویق کند نه اینکه این اتفاقات را رقم بزند. 


پیشکسوت فوتبال در مورد بازی فینال جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی مهمی است، پرسپولیس نباید این تیم را دست کم بگیرد. به طور حتم داماش تیم قدرتمندی است که تا این مرحله پیش‌ آمده است. پرسپولیس مقابل داماش نباید خود را از پیش برنده بداند. 


وی در پایان به لیست تیم ملی فوتبال ایران که از سوی ویلموتس اعلام شد، اظهار کرد: لیست کاملاً قابل پیش‌بینی بود و کسانی به اردوی تیم ملی اضافه شدند که در جام جهانی و لیگ ملت‌ها به میدان رفته بودند، البته دو بازیکن جدید به تیم اضافه شده که به نظرم استحقاق آن را داشتند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته