دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1393 - 16:16
دکتر امیدوار رضایی عنوان کرد

تحقق اهداف عالی با مشارکت فکری و عملی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی

نماینده تام‌الاختیار رییس دانشگاه در هیأت امنای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی من از اجرای مصوبات اجلاس شصت‌وهشتم در دانشگاه آزاد اسلامی در حد قابل قبول است.
کد خبر : 3849

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر امیدوار رضایی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های اصلی این مصوبات تلاش‌های خوبی صورت گرفته ولی باید بیشتر شود تا از این طریق دانشگاه به سمت پیشرفت برود، افزود: ضرورت دارد دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک واحد، سازمان و مرکز دانشگاهی در سیاست‌ها و تصمیمات کلی از یک هماهنگی و انسجام کامل برخوردار باشد.


دکتر رضایی خاطر نشان کرد: بدیهی است تغییر مدیریت‌ها و اتخاذ سیاستهای جدید و کلان با افق‌های بلند که هم منافع ملی و هم منافع دانشگاه را در بر می‌گیرد، به زمان و فرصت نیاز دارد. همچنین کشف آسیب‌ها و چالش‌های دانشگاه، به مدیریت باتدبیر و امید به آینده و مشارکت فکری و عملی همه دست‌اندرکاران مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نیاز دارد.


وی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد واحدها دارید، گفت: یکپارچگی تصمیم‌گیری و فکری در استانها و واحدها، استفاده بیشتر از امکانات و فرصت‌های موجود، ایجاد فرصت‌های جدید و رفع تهدیدات، همکاری بین بخش‌ها و واحدها و کمرنگ کردن رقابت بین واحد‌ها و افزایش اختیارات نمایندگان تام‌الاختیار و معاونت‌های هماهنگی از جمله مواردی است که می توانم به آن اشاره کنم.


نماینده تام‌الاختیار رییس دانشگاه در هیأت امنای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری همچنین به موارد دیگری مانند ایجاد سیستم هوشمند و پایدار شناسایی مدیران، جذب اعضای هیأت علمی با مدرک دکتری و شناسنامه‌دار کردن و ارتقاء آنها، عملیاتی کردن بودجه‌ها و اصلاح پرداخت بر حسب عملکرد آموزش و پژوهش، محور قرار دادن آموزش و پژوهش هدفمند بر اساس نیاز جامعه استانی قطعی کشور و خارج از آن و تربیت نیروی انسانی برحسب قیمت تمام‌شده و نیاز استان‌ها اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته