دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1394 - 08:54

رضا مهاجری: امیدوارم دربی مشهد برنده داشته باشد/ عملکردم در سیاه‌جامگان خوب بود

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: حساسیت های دربی مشهد به جذاب شدن این بازی کمک خواهد کرد.
کد خبر : 38486

محمدرضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص شرایط تیم پدیده برای تقابل با سیاه جامگان درچارچوب هفته ششم لیگ برتر گفت: «از تعطیلات لیگ برتر به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. این وقفه لیگ به تیم ما کمک کرد تا به هماهنگی خوبی دست پیدا کنیم. هر هفته از نظر آمادگی به شرایط مطلوب تری دست پیدا می‌کنیم که این موضوع به طور حتم در ادامه مسابقات لیگ به کمک ما خواهد آمد.»


وی در ادامه گفت: «همیشه بازی های دربی از حساسیت خاصی برخوردار است. فوتبال مشهد بعد از سال‌ها در لیگ برتر شاهد برگزاری یک بازی دربی است که امیدوارم با یک بازی زیبا و جوانمردانه بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم. به طور حتم حساسیت‌های دربی به جذاب شدن این دیدار کمک خواهدکرد.»


وی در خصوص تقابل خود با تیم سابقش ادامه داد: «در چهار سالی که در خدمت باشگاه سیاه جامگان بوده ام عملکرد قابل قبولی را داشته ام و خیلی خوشحال هستم که با این تیم به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده ام. در روز بازی من با فراموش کردن تمام خاطراتم فقط به دنبال پیروز کردن تیمم هستم.»


سرمربی تیم سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوار هستم این بازی برنده ای داشته باشد، زیرا اعتقاد دارم تساوی به نفع هیچ یک از دو تیم نیست، امیدوار هستم بتوانیم سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته