دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صمدی‌نیا مطرح کرد:

گرامیداشت مقام حضرت امام (ره) با برگزاری سوگواره «در سوگ آفتاب»

رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ گفت: این سازمان با برگزاری سوگواره و شب شعر «در سوگ آفتاب»، مقام حضرت امام خمینی (ره) را گرامی‌ می‌دارد.
کد خبر : 384797
BQ4K3558.jpg

شهرام صمدی‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ هرساله با فرا رسیدن ایام رحلت حضرت امام(ره) با برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی، مقام والای رهبر کبیر انقلاب را گرامی می‌دارد.


وی بیان کرد: هرساله سوگواره و شب شعری با عنوان «در‌ سوگ آفتاب» برگزار می‌شود. برنامه سوگواره و شب شعر در سوگ آفتاب، امسال نیز با هدف بزرگداشت مقام حضرت امام(ره) برگزار می‌شود. فراخوان شب شعر در سوگ آفتاب با موضوعات امام و استکبار ستیزی، امام و ولایتمداری، امام و استقلال اقتصادی، امام و ‌ساده‌زیستی امام و جبهه مقاومت و شعار سال در غالب اشعار نثر، نظم، غزل و خاطره‌گویی در اوایل خرداد ماه از سوی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ اعلام شد.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ گفت: آثار بسیاری در قالب اشعار، نثر، نظم و غزل به دبیرخانه این سوگواره رسیده است و دبیرخانه سوگواره در سوگ آفتاب، آثار هنرمندان را تا 11 خرداد دریافت می‌کند. داوران این سوگواره تا 13 خرداد آثار برتر را در موضوعات مورد نظر سوگواره داوری کرده و در شب 13 خرداد در محل حسینیه حضرت امام(ره) در جماران آثار برتر معرفی می‌شود. صاحبان آثار برتر، علاوه بر دریافت تندیس و تقدیر‌نامه از جوایز نفیسی نیز بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: امام خمینی شب شعر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته