دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام حاجی‌ابراهیمی:

نشست تخصصی توجیهی سرگروه‌های یاوران حجاج برگزار می‎شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران از برگزاری نشست تخصصی توجیهی سرگروه‌های یاوران حجاج در تهران خبر داد.
کد خبر : 384756
2247306.jpg

حجت‌الاسلام مسعود حاجی‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از برگزاری نشست تخصصی توجیهی سرگروه‌های یاوران حجاج در تهران خبر داد و گفت: این نشست‎ها برای اولین بار در كشور در استان تهران به‌منظور تبیین برنامه‌های فرهنگی حج تمتع 1398، ایجاد هماهنگی بین یاوران حجاج کاروان‌های حج و بهره‎گیری بیشتر از این ظرفیت ارزشمند برگزار می‎شود.


وی افزود: یاوران حجاج یك‌دوازدهم زائرانی هستند كه توسط روحانیون و مدیران كاروان شناسایی و برای كمك در حوزه‌های فرهنگی و اجرایی از بین زائران انتخاب می‎شوند. نمایندگان یاوران در كاروان نیز به‌عنوان یكی از اعضای اصلی در شورای فرهنگی كاروان از قبل از سفر و در حین سفر شركت و نظرات خود را در خصوص برنامه‎ها و نحوه اجرا اعلام می‎كنند.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران تصریح کرد: این نشست‎ها به‌منظور توجیه و آماده‌سازی سرگروه‎ها و اعلام به اعضای یاوران حجاج برای همایش بزرگ استانی در روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه 21 و 22 خردادماه از ساعت 14 تا 16 در سالن جلسات حج و زیارت استان تهران برگزار می‎شود.


وی یادآور شد: هر یک از این جلسات با حضور 25 نفر از سر گروهای کاروان‌ها که از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک دعوت شده‌اند برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته