دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 12:13
رئیس فدراسیون فوتبال:

ویلموتس مربی سازنده‌ای است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مارک ویلموتس مربی سازنده‌ای است و به تیم ملی ایران کمک خواهد کرد.
کد خبر : 384684
photo_2019-05-29_11-33-37.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج در مراسم معارفه مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت: پس از جام ملت‌ها به دنبال سرمربی بودیم. تحقیقات زیادی انجام دادیم تا به این نتیجه رسیدیم که سرمربی تیم ملی باید 45 تا 55 ساله باشد. ضمن اینکه وی باید تجربه اداره تیم ملی کشور را داشته باشد و نکته سوم آنکه او قبل از این در کارش سازنده بوده باشد.


وی افزود: خوشبختانه ویلموتس سابقه حضور به‌جز تیم ملی بلژیک را دارد و این کمک به تیم ملی ایران خواهد کرد. سفارت ایران در بلژیک به ما کمک کرد و انتخاب سرمربی تیم ملی انجام شد و خوشبختانه درباره نحوه قرارداد صحبت‌های خوبی شد و این مربی تا پایان جام جهانی قطر در کنار ما حضور خواهد داشت.


رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه مواردی که می‌تواند موضوع اختلاف باشد در قرارداد با ویلموتس دیده شده و سعی کردیم تمامی موارد را در قرارداد بیاوریم. احترام به مربیان باشگاهی و ... از جمله مفاد قرارداد ماست. ویلموتس به سازندگی اعتقاد دارد و در روزهای گذشته تمامی بازی‌های تیم ملی را تماشا کرده است. بسیاری از اتفاقاتی که در کشور ما رخ می‌دهد محصول این است که خیلی از زحمتکشان فوتبال ما در خصوص آن بحث و گفتگو داشته‌اند.


وی تأکید کرد: افتخار این را داریم که امروز وقتی ویلموتس برای بازدید از کمپ تیم ملی به ایران آمد، به این موضوع پی برد که ایران کشوری بانشاط دارد که به ورزش علاقه‌مند هستند ضمن اینکه او فهمید کمپی داریم که واقعاً خوب است و این مربی بلژیکی از کلمه بی‌نظیر در مورد ساختمان پک استفاده کرد. جا دارد از وزارت ورزش، هیئت رئیسه و ... که در قرارداد با ویلموتس به ما کمک کردند، تشکر کنم. شاید در سال‌های آینده وقتی اخبار تیم ملی فوتبال را رصد می‌کنید همه از انتخاب ویلموتس راضی باشید.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته