دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد:

روز قدس ارتباط‌دهنده دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم است

مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در بیانیه‌ای عنوان کرد: روز قدس ارتباط‌دهنده دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم است.
کد خبر : 384664
main.png

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در بیانیه‌ای از ملت شهید‌پرور و انقلابی ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به‌عمل آورده است.


در متن این بیانیه آمده است: روزی که حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نام‌گذاری فرمود، کمتر کسی به این می‌اندیشید که این یوم‌الله جهان اسلام این گونه عالم‌گیر شود و فریاد مظلومیت مردم فلسطین تا عمق کشورهای مختلف جهان رسوخ کند، اما این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط معنوی برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی، امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد.


در ادامه این بیانیه آمده است: تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت‌های غاصب برخی کشورها با بمب و گلوله و حمایت از تروریست‌های خود‌ساخته، راه به جایی نخواهند برد و فریاد آزادگی ملل مسلمان تا بلندای آسمان خواهد رفت. حال که صهیونیسم جهانی با حمایت آمریکا و پول‌های نفتی آل‌سعود، قصد دارد چهره اسلام را با تقویت تفکر تکفیری و جنایتکار داعش و امثالهم مخدوش کند، مسلمانان جهان و آزادگان عالم بار دیگر با شناخت دست‌های پشت پرده این طرح‌های خیانتکارانه در «روز قدس» تمام فریاد خود را بر سر آنان خواهد زد و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.


در این بیانیه تأکید شده است: نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز به نمایندگی از جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر کشور ضمن حضور پرشور در این راهپیمایی عظیم از تمامی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت به عمل می‌آورند که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی لبیک گفته و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین، حمایت راسخ خود را از این مردم رنج کشیده و مظلوم اعلام نمایند.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته