دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 21:03
استاندار کرمان:

دستگاه‌های اجرایی دغدغه‌ای برای اشتغالزایی ندارند

استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان دغدغه انجام وظیفه برای ایجاد اشتغال و رونق تولید را ندارند و منتظر پیگیری‌های استاندار برای حل مشکلات هستند.
کد خبر : 384554
ContentImages_105609.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  استانداری کرمان، محمد جواد فدایی ظهر امروز در ششمین جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در رونق تولید و ایجاد اشتغال گفت: نتیجه کم‌کاری سیستم اداری و معطلی سرمایه‌گذار، چیزی جز رواج بیکاری در استان نخواهد بود.


وی تصریح کرد: متأسفانه در استان کرمان همه مدیران یک جور فکر نمی‌کنند و دستگاه‌ها یا با وظیفه خود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال آشنا نیستند و یا اینکه وظیفه خود را می‌دانند و تنبلی می‌کنند.


استاندار کرمان با انتقاد از مدیران استان این پرسش را مطرح کرد: چرا مدیران استان منتظرند استاندار پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران از آنان باشد و خودشان دغدغه توسعه و رونق تولید برای ایجاد اشتغال را ندارند؟


فدایی اظهار کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری با هدف تسریع در فرآیند استعلامات مورد نیاز سرمایه‌گذاران تشکیل شده و از امروز سه‌شنبه 7 خرداد به بعد، تمامی دستگاه‌ها باید استعلامات را از طریق پنجره واحد جواب بدهند و هرگونه جوابی خارج از پنجره واحد تخلف محسوب خواهد شد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته